June Wrap Up & JulyTBR

by - iulie 04, 2016

☆ JUNE WRAP UP ☆



Nici măcar nu am apucat să citesc ceea ce mi-am propus :)) 
  1. Scandaloasa poveste a lui Frankie Landeau-Banks de E. Lockhart - nu știu de ce m-am oprit din a citi cartea asta pentru că ajunsesem chiar într-un moment important... În orice caz, mi se pare o carte bună care seamănă dubios de mult cu scrierile lui John Green (și aici mă refer la stil) și care cred că o să aibă un final destul de neașteptat. Sau cel puțin, așa mi-ar plăcea să cred :D
  2. Mandale Magice - o carte de colorat pentru adulți care m-a dezamăgit profund. Probabil e ultima dată când mai încerc o astfel de carte. O aveam colorată de ceva timp și nu pot spune că am „citit-o” luna asta, dar o includ aici pentru că abia ce i-am făcut recenzie și mă gândeam că ați vrea să-mi știți părerea în legătură cu ea :)
  3. The Amazing Spider-man #7 - comicul meu preferat! EVER! :)) + Ms. Marvel? YAS pleaaseee. Trebuie să încercați această serie! Știu că vă tot zic de benzile desenate de pe la noi, dar vă garantez că merită fiecare pagină <3
  4. Deadpool #11 - cumva, prezența lui Daredevil a însuflețit banda desenată. În rest, e doar Deadpool, așa cum ne-a obișnuit...
  5. The Walking Dead #26 - la început chiar nu-mi prea plăcea banda asta desenată, dar acum devine din ce în ce mai intrigantă și zău că m-aș apuca până și de serial! Voi îl urmăriți? Păreri?
  6. Următorul cadru - nu cred să fi râs atât de tare la vreo bandă desenată... Și dacă asta nu v-am convins să-i dați o încercare, atunci trebuie să vă zic că e scrisă de 10 ilustratori români foarte talentați care au pus cap la cap cânteva cadre și au reușit să facă un album amuzant, exploziv și numai bun de luat la mare!
  7. Jurnalul meu trăsnit de Keri Smith - deși cei de la Editura Paralela 45 mi-au trimis și ei unul, eu îl aveam pe al meu, unul vechi și ponosit deja, plin de culoare, autocolante și tot felul de desene :))

☆ JULY TBR ☆

  1. Scandaloasa poveste a lui Frankie Landau-Banks de E. Lockhart - o carte pe care ar fi trebuit să o termin de citit muuuult mai repede și pe care abia aștept să o termin luna asta.
  2. Manualul accidentelor și greșelilor de Keri Smith - un alt „jurnal” amuzant realizat de autoarea „Jurnalului meu trăsnit” pe care deja l-am început. Am făcut 2-3 sarcini de prin el, dar sper ca luna asta să se strângă mai multe astfel încât să vă pot arăta și vouă despre ce e vorba.
  3. Mara Dyer. Începutul de Michelle Hodkin - o carte care se afla și luna trecută pe TBR și pe care sper să o pot începe acum - mai ales că pe bookstagram toată lumea vorbește despre ea!

☆ BONUS ☆


Pam-pam-paaaam! Nu am mai adăugat de mult timp un bonus acestei rubrici ^_^ Azi am revenit cu câteva noutăăăăăățți. În ceea ce privește serialele:
  • am terminat sezonul 4 din GoT și deja mi-am luat spoilere pentru următoarele două sezoane, așa că să nu vă aud :))
  • a reînceput Scream și deja a murit un personaj principal - okay, i'm not okay. E de-a dreptul grozav serialul ăsta și sper așa de mult să nu ajungă ca Pretty Little Liars...
  • a reînceput și The Fosters și se pare că a început în forță pentru că toată faza cu Nick și „gun control” mi-a făcut pielea de găină. Un alt serial #mustwatch!
  • am continuat cu Outlander și din păcate începe să devină plictisitor - sau cel puțin eu m-am plictisit de el... Am să mă uit totuși în continuare - deși am pierdut câteva episoade ^^”
  • șșșiiiii aștept să reînceapă Teen Wolf pentru că găsisem ceva cum că ar începe la finalul lui iunie, dar eu sunt încă aici ca o stafidă plină de praf așteptând...
Iar în ceea ce privește filmele, am două mari recomandări pentru voi:

1) J'ai tué ma mère - film francez după cum zice și numele și înseamnă pe românește „Mi-am ucis mama”. Este despre un adolescent de vreo 16-17 ani care e gay. Problema e că părinții lui sunt despărțiți, iar el și mama lui nu se înțeleg deloc. Hubert, pentru că așa îl cheamă, e un personaj destul de complex și toată povestea se axează pe relația dintre mamă și fiu care deși ar trebui să fie cea mai apropiată, ne este demonstrat contrariul. E mai degrabă un film artistic, psihologic, cu o grămadă de nominalizări pe la festivaluri. Ceea ce mi s-a părut de-a dreptul genial e că actorul, adică Xavier Dolan, a și regizat filmul. Și asta când avea 19 ani! Zău că e de văzut!





2) Jeune et jolie - tot francez, însă de această dată cu o protagonistă, Isabelle. Plecată în Germania cu părinții în vacanță, adolescenta de 16 ani își pierde virginitatea la o petrecere pe plajă. Ciudat e că atunci când se reîntoarce în Franța, devine... domnișoară de companie. Își alegea bărbații cu care se culca (de la avocați de 30 de ani, până la moși sau tipi aproape de-o seamă cu ea) și avea un preț fix pentru fiecare întâlnire. Asta până când dă de George, un bărbat care a mințit în legătură cu vârsta lui (dar cine nu mine, corect? Căci Isabelle se prezenta ca o tipă de 20 de ani, studentă în anul 2, pe nume Lea). Deși avea în jur de 60 de ani, Isabelle ajunge să se culce și cu acesta. Iar el o tratează altfel față de toți ceilalți... Un film tot despre adolescenți și realțiile cu ceilalți, mai ales cu părinții. O fată de 17 ani, o grămadă de bani, un secret și un final tragic. E un #mustwatch!




Cam astea sunt planurile mele și cam așa arată rezumatul lunii ce tocmai a trecut. Voi ce plănuiți să citiți luna aceasta? Aveți vreo recomandare? Păreri? :)

You May Also Like

0 comments