Ziua 2 | Read-a-Thon

by - iulie 12, 2016


* și aparatul meu e încă mort, iar poza e făcută cu același telefon bun de nimic #imreallysorry *

Sincer, nu știu cum o să mai decurgă acest maraton :)) Și zic asta pentru că tocmai ce mă uitam azi prin bibliotecă și-mi admiram cărțile (da, mai fac asta din lipsă de activitate :/) și am ridicat „Eu, Earl și sfârșitul ei” și am răsfoit-o puțin. Așa se face că am început să citesc din ea și m-am oprit abia când mi s-a făcut foame, apoi am mai citit ceva căci devenea interesant până ce m-am plictisit și am ajuns la constatarea că am citit fix 100 de pagini numai „răsfoind-o” ^^”

Ce pot să zic, nu mă așteptam la asta! Plănuiesc să o termin pe bune mâine și poate să mai citesc și din „Ultimul avanpost” căci nu vreau să uit de tot 1) acțiunea și 2) de cartea în sine.

Despre „Eu, Earl și sfârșitul ei” nu știu ce să vă spun ca o primă impresie. Cred, și poate am să-mi schimb părerea pe parcurs, că filmul a fost făcut întocmai după carte. Mă refer la stil aici. E așa, ca o mică prostioară pe care o citești să treacă timpul. Sunt câteva pasaje amuzante, traducerea e cam varză, dar se citește repede. Încă mai sper să nu fie un eșec total, dar măcar mă consolez cu gândul că am citit-o și că-mi pot forma o părere argumentată, cu exemple.

Pe ici pe colo sunt și câteva scene construite sub formă de scenariu, ceea ce nu m-a deranjat chiar deloc. Carte are în sine un aer destul de lejer, de parcă Greg (personajul principal) ar fi în fața ta și ți-ar povesti pagină cu pagină cele întâmplate. Ceea ce e un fel de plus.

Am văzut și filmul acum ceva timp (am scris despre el aici) și nu mi s-a părut prea extraordinar. Încep să realizez acum de ce - nici cartea nu-i cine știe ce! ȘI TOTUȘI, mă uitam de curiozitate pe Goodreads și sunt mulți oameni acolo cărora chiar le-a plăcut. Hm, poate spre final chiar devine mai bună!

Cam atât despre ce am citit azi. Am fost de-a dreptul leneșă - pentru că da, mi-am ocupat timpul cu serialele. 

Ne citim și mâine xx


You May Also Like

2 comments

  1. Eu am incercat sa citesc "Eu, Earl si sfaritul ei", dar nu am putut trece de jumatate. Speram sa devina mai interesanta pe parcurs, insa nu s-a intamplat asta. Este destul de plictisitoate, rare sunt momentele in care se intampla ceva mai interesant. Filmul nu l-am vazut, dar nici nu cred ca o sa o fac. Nu cred ca ar putea fi atat de bun tinand cont de calitatea cartii.

    RăspundețiȘtergere
  2. Heiii și eu am citit "Eu, Earl și sfârșitul ei". Nu pot să zic că m-a impresionat extraordinar de mult dar tot i-am dat 4 steluțe pentru că a fost destul de lejeră, mult mai puțin lacrimogenă decât am crezut și destul de originală din punct de vedere al stilului în care e scrisă. :) Eu zic că nu ai ce pierde dacă o citești...

    RăspundețiȘtergere