Read-a-thon sau cât de mult pot citi într-o săptămână

by - iulie 10, 2016


Aloha, cititori!

Am binevoit a termina de citit „Scandaloasa poveste a lui Frankie Landeau-Banks” de E. Lockhart, carte cu care mă lălăiam de câteva săptămâni și am ajuns la două concluzii majore: 1) mă paște un reading-slump (nu de la cartea asta; care apropo mi-a plăcut mai mult decât mă așteptam) și 2) chiar îmi place cum scrie autoarea. Și ca să rezolv toate problemele, mi-am propus un maraton de citit :D


Cum așa? Să vă explic... De-a lungul vremii am primit o grămadă de cărți de la diverși sponsori/autori (fapt pentru care încă vă sunt și vă voi fi recunoscătoare), însă din lipsă de timp, sau chef (că deh, suntem oameni), am rămas foaaarte în urmă cu cititul și așa de face că pe biroul meu zăceau (că acum le-am dat jos, nu de alta, da' cădeau pe mine) vreo zece cărți adunate în turnuri și turnulețe așteptând să fie citite (zău că-mi pare rău pentru fiecare întârziere în parte :( ). Și brusc îmi vine așa o idee - un maraton de citit!

Știu că anul trecut un blogger de la noi a organizat ceva mai mare unde a participat multă lume și tot așa. Eu nu prea am timp de organizat chestii, plus că treaba asta o fac mai mult pentru mine, pentru a stimula lenea din mine și pentru a încerca imposibilul: să termin vara asta toate cărțile pe care le am de citit (cele primite, da?). Însă dacă vreți să citiți împreună cu mine, îmi puteți lăsa în comentarii update-urile voastre ^-^


Mbuuun... și cam cum o să decurgă chestia asta? Nu-mi propun să citesc câte o carte în fiecare zi pentru că știu că e prea mult și prea dintr-o dată (cel puțin pentru mine), ci îmi propun să o iau cu încetișorul și să bag cel puțin 100 de pagini, zilnic. Fie că-s cărți sau benzi desenate (că și astea s-au făcut cam multe :/). În fiecare zi am să postez câte un update să vă spun ce am citit, cum mi s-a părut, iar luni tragem linie și vedem ce-a ieșit. Mă cunosc prea bine, așa că nu-mi voi face planuri în legătură cu ce voi citi. Știu doar că am să mă apuc de Ultimul avanpost” #2 (Vânătoarea) de Lavinia Călina (uite, n-am uitat ^^” #imsosorry), iar pe parcurs voi începe să citesc cărți din teancul ce obișnuia să sălășluiască pe biroul meu.


Mâine e prima zi, așa că am să încep săptămâna în forță :> Am să revin și cu recenzii după fiecare lectură, în speranța că o să am timp să-mi organizez ideile cum trebuie. O, și mai am alte 3 recenzii de care deja ar fi trebuit să mă apuc #ups ^^”

Acestea fiind spuse, eu mă apuc de treabă!

Ne citim mâine xx

You May Also Like

0 comments