Nou la Editura TREI!

by - iulie 23, 2016


Era prietenul cel mai bun al fratelui meu. N-ar fi trebuit să devină iubitul meu. Am crezut că o să dăm amândoi totul uitării şi o să mergem mai departe.

Unul dintre noi a reuşit.

Unul dintre noi a plecat.

Acum s-a întors, privindu-mă ca şi când ar vrea să mă devoreze. Şi toate acele sentimente pe care le-am transformat în furie capătă acum un alt chip, unul care mă sperie.

Ultima dată mi-a frânt inima.

De data asta o să mi-o facă bucăţi.

«Caleidoscopul inimilor» e combinatia perfectă de pasiune, suferinţă şi emoţie care te va însoţi multă vreme după ce vei închide cartea.” - Whitney G., autoarea seriei bestseller Reasonable Doubt

O frumoasă poveste despre pierdere, iubire şi despre cum să-ţi asculţi inima chiar şi când e frântă.” - Corinne Michaels, autoarea seriei de succes Belonging

Chimia dintre Oliver şi Estelle e magnetică! Recomand cu multă căldură această carte fantastică!” - Melissa Brown

You May Also Like

0 comments