In curand la Editura LITERA!

by - februarie 06, 2016


Fitzgerald este unul dintre cei mai mari scriitori moderni.” (Malcolm Bradbury)

Talentul lui era la fel de natural ca desenul alcătuit de pulberea de pe aripile unui fluture.” (Ernest Hemingway)

În povestirile lui Fitzgerald [...] realizările nu se ridică niciodată la înălțimea idealurilor, momentele de extaz nu reușesc să împiedice curgerea inexorabilă a timpului, iar intensitatea trăirii nu face din sentimente un bun câștigat o dată pentru totdeauna.” (The New York Times Book Review)

Fitzgerald va fi citit când mulți dintre contemporanii lui vor fi dați uitării.” (Gertrude Stein)

Un maestru al povestirii americane.” (Philadelphia Enquirer)

În premieră în limba română, ultimul volum de povestiri al lui F. Scott Fitzgerald.



Imi place tare mult cum arata colectia "Clasici moderni". Copertile sunt geniale, iar povestile sunt si mai speciale de atat! Am cateva puse pe wishlist. In ceea ce priveste cartea lui Jojo Moyes, am cautat-o acum ceva timp sa vad daca a fost tradusa si la noi, insa nu am gasit-o. Acum ca or s-o traduca sunt putin in cumpana. Desi as opta sa mi-o cumpar in engleza, varianta tie-in - apropo, TREBUIE sa vedeti trailer-ul cartii (vi-l las mai jos). E una dintre acele povesti geniale pe care vi le recomand, alaturi de "Love Rosie" si "Jurnalul unui adolescent timid" ;) - sunt curioasa si de aspectul traducerii de la noi. Hm, probabil raman la cea in engleza ^^"


Voua cum vi se par? Le puneti pe wishlist? :>

Diana

You May Also Like

16 comments

  1. Daa cred ca lasi pune...Doamne deja ador filmul asta... Abia astept sa citesc cartea si sa vad filmul....cartea se gaseste doar in engleza?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gasesti aici editiile cartii daca o cauti intr-o alta limba: https://www.goodreads.com/work/editions/17763198-me-before-you. La noi o sa mai dureze ceva pana o sa apara :)
      xx

      Ștergere
  2. Sper sa apara in curand aceste carti: ) par interesante mai ales a2

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am citit nimic de Fitzgerald. *oh, crap, the shame* dar ştiu că e super lăudat de oameni super importanți.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce drăguțe sunt!
    De curand am mai citit un articol legat de Me before you si mărturisesc ca atunci am aflat prima data de carte si am vazut si trailer-ul filmului!Chiar mi-a placut!Trebuie sa fie asa amuzant filmul ăsta si aici ma refer la comportamentul protagonistei,caci asa am observat..e mai indemanatica din cate se pare,iar lucrul acesta stârnește de obicei amuzamentul in filme :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt super, super entuziasmata de "Me before you" filmul are un super cast si o poveste si mai si, sper sa intru in posesia cartii inainte de film deoarece obisnuiesc sa citesc cartea inainte vad filmul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La fel si eu. Intai voi citi cartea, iar apoi voi viziona filmul. Se anunta a fi unul de succes. Chiar sunt extrem de curioasa. Sper sa merite.

      Ștergere
  6. Cu siguranţă le pun pe wishlist <3 <3

    RăspundețiȘtergere
  7. Abia astept sa apara cartea si filmul. Am vazut trailerul si cred ca va fi un film superb, iar cartea cred ca este uimitoare.

    RăspundețiȘtergere
  8. De Fitzgerald Am Citit Marele Gatsby Si Mi-a Placut, Mi-am Comandat De El Si Dragostea Ultimului Magnat Si Strania Poveste A Lui Benjamin Button Doar Ca Dureaza Pana Ajunge. De JoJo Moyes Am Citit Jertfa Iubirii Pe Care Am Adorat-o. Dupa Ce Am Vazut Trailer-ul Clar Mi-am Luat Si Cartea Si Cum Sunt Nerabdatoare O Citesc Deja Pe Engleza. Am Facut Deja O Mica Obsesie Pentru Ea :)) Citesc Un Pasaj Din Carte, Ma Mai Uit La Trailer Si ToT Asa :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu aş vrea mai întâi să citesc Marele gatsby şi după să încerc şi celelalte scrieri ale lui Fitzgerald. În rest, tot ce pot spune e că sună foarte bine descrierea :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Abia astept sa apara. In mod special Me before you. Se pare ca editurile ne pregatesc in acest an numai delicii literare.

    RăspundețiȘtergere
  11. Am auzit foarte multe de Me before you. Multă lume vrea să vadă filmul și/sau să citească această carte. Mă bucur ca se traduce și la noi. O pun pe wishlist.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa nu dezamageasca, la caf de multa lume e nerabdatoare sa citeasca cartea si sa vizioneze filmul. :)

      Ștergere
  12. Am citit "Marele Gatsby" de la Fitzgerald, dar nu prea mi-a plăcut. Bine, la momentul respectiv nici nu prea ma înțeles-o, aș vrea să o recitesc să văd cum o percep acum.

    RăspundețiȘtergere
  13. Mi-a placut Marele Gatsby cand eram in liceu, imi amintesc ca am mai citit ceva scris de el, tocmai pentru ca mi s-a parut ca scrie fain. Ma bucur ca se mai publica ceva, iar Editura Litera publica intotdeauna cartile clasice, chiar are un renume bun pentru asta.

    RăspundețiȘtergere