Sertarul cu ura in imagini!

by - februarie 18, 2016


"haideti sa inmuiem condeie 
in calimara cu vise sperante si alabastru"


"si tu cand te uiti la mine ca o poveste
pe care n-am avut timp sa
o spun nimanui"


"impreuna vom reinventa 
acel mit demult mort
al cuplului perfect"


"da-mi si o carte
da-mi mai multe
ca sa invat din ele cum trebuie sa fii tanar"


"demult nu pricepeam cum voi puteti
auzi mirosul de cafea
si apoi reactiona
ca la o injectie cu adrenalina"


"in gara din miercurea ciuc..."

Diana

You May Also Like

6 comments

  1. Imi plac f mult citatele. Mai ales "da-mi si o carte, da-mi mai multe, ca sa invat din ele cum trebuie sa fii tanar"
    Like. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Uhhh ce frumos, nu ma asteptam sa ma atraga in felul acesta un volum de poezii, bine, bine si coperta este superba insa continutul pare uimitor de placut.

    RăspundețiȘtergere
  3. Uu!... Imaginile sunt asa perfecte! :) Gif-ul din TVD imi aminteste de vremea in care Klaus era si el pe-acolo fiind îndrăgostit de CAroline <3 Si citatele sunt super!

    RăspundețiȘtergere
  4. Superb imaginile si citatele sunt alese exact .. Imi place citatul " Impreuna vom reinvemta acel mit demult mort al cuplului perfect"

    RăspundețiȘtergere
  5. Citatul legat de cafea mi se pare genial, cu cât citesc mai multe recenzii, cu atât vreau mai mult să văd despre ce e vorba.

    RăspundețiȘtergere
  6. Pentru a 10 (a, 20-a, 30-a oara), moooooor dupa gif-urile tale. Nu stiu unde le gasesti, cum le faci, dar sunt superbe. Ai ales super :D

    RăspundețiȘtergere