Nou la Editura TREI!

by - februarie 18, 2016

Cuvinte şi imagini ănsufleţitoare concepute pentru a calma îngrijorarea şi panica

În cartea de față, Sarah Rayner explică într-un stil plin de umor și căldură cum „să te împrietenești cu anxietatea” și astfel să-ți gestionezi stresul. Ea arată de ce unii dintre noi sunt predispuși la anxietate și de ce coloratul poate avea efecte terapeutice. În continuare, explorează alte activități creative, care au efecte similare asupra psihicului, oferind o gamă largă de soluții care încurajează atenția concentrată și reduc starea de îngrijorare.
Ilustrațiile detaliate și încântătoare realizate de Jules Miller sunt concepute pentru a maximiza plăcerea de a te deconecta de stresul cotidian și de a deveni complet absorbit în activitatea de colorat. Fie că este vorba de modele abstracte, animale vesele, peisaje stranii sau flori splendide, fiecare desen încorporează o „mantra” – câteva cuvinte simple asupra cărora să reflectezi. Rezultatul este o carte adorabilă, o combinație unică de umor și înțelepciune, care îți va îmbunătăți starea de spirit și te va face să ai o atitudine pozitivă la mult timp după ce vei fi terminat de colorat.

„O realizare de excepție, plină de empatie.” - Sunday Times

You May Also Like

13 comments

  1. In ultima vreme am tot auzit de astfel de carti de colorat recomandate adultilor, pe motiv ca te linistesc si te calmeaza, ajutand la gestionarea si diminuarea stresului. Nu le-am incercat niciodata pana acum, insa trebuie sa recunosc ca sunt chiar curioasa. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte fain ca si la noi au inceput sa apara carti de colorat pentru adulti, nu ma asteptam ca editura trei sa scoata o astfel de carte.

    RăspundețiȘtergere
  3. .. Coperta e asa colorata si imi da impresia de liniste... Cartea e interesanta si imi place ca la editura Trei aduce titluri noi si foarte tentante ...

    RăspundețiȘtergere
  4. ce frumoasa este coperta. Foarte relaxant pare designul de pe ea. Dragut.

    RăspundețiȘtergere
  5. O noua carte de colorat!Păcat insa ca eu nu mi-am luat nici una sa vad cum e!Trebuie sa fie tare relaxant! Am impresia ca saptamana asta au fost la chioșcurile de ziare una sau doua la pretul de 15 lei,daca nu ma însel! Poate o sa mi-o iau dar momentan mi-am dat banutii pe Furia rosie de Pierce Brown si pe o culegere de TIC :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Furia rosie o am si eu pe wishlist. Sunt tare curioasa cum e. Te-ai apucat de ea? Cum ti se pare?

      Ștergere
    2. Am citit doar cateva pagini,caci astazi mi-am luat-o si nu as putea sa ma pronunt acum.Sper sa ma prinda,oricum :)

      Ștergere
    3. Lectura placuta. Iti astept impresiile.

      Ștergere
  6. Uh, nici nu sti cum a venit aceasta postare pentru mine. Tulburarile de anxietate sunt cele mai groaznice lucruri ce ti se pot intampla, in afara de bolile letale.
    Cu prima ocazie cand voi strange niste bani (viata de student e grea-haha) este primal lucru pe care il achizitionez.
    Bine te-am regasit, Diana!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ^-^! Oh, da stiu. Ma confrunt cu aceeasi problema. Desi credeam ca astfel de carti sunt o investitie cam proasta, de curand mi-am luat o carte de colorat pentru adulti din curiozitate si pot spune ca intr-adevar ajuta. Sunt curioasa ce poate sa faca aceasta, asa ca si eu abia astept s-o iau.
      xx

      Ștergere
  7. Da, piața cărților de colorat a luat-o razna de când un anumit studiu a făcut înconjurul lumii spunând că acestea diminuează stresul și anxietatea, sau cel puțin te face să uiți de ele :))
    Mi-am luat un prim număr, nu pot să zic că m-a prins, poate o să mai încerc cândva. Cine știe?

    RăspundețiȘtergere
  8. De acum o sa tot apara carti de colorat pentru adulti, avand in vedere ca primele au prins atat de bine. Parerea mea insa e ca ar trebui ca ele sa fie diferite, ca sa atraga, daca sunt toate la fel nu vor avea succes.

    RăspundețiȘtergere