In curand la Editura TREI!

by - februarie 05, 2016

 

You May Also Like

22 comments

  1. Prea multe carti frumoase prea putin timp si bani, vreau sa imi iau toate cartile de E. Lockhart pentru ca imi place cum scrie <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da si eu trebuie sa economisesc pt a mi lua
      Cartile.dorite , am o.lista lunga si cam purini bani

      Ștergere
    2. La cate tentatii sunt pe acest blog, nici nu vreau sa ma gandesc la cheltuielile pe care le voi avea in materie de carti. Dar, bineinteles ca se merita.

      Ștergere
  2. Arată asa drăguț cartile acestea! 😊😊
    Nu am citit nimic de E.Lockhart, desi imi doresc sa o fac cat mai curand!Mincinosii m-a atras întotdeauna,desi totodata au aparut altele,altele si altele!ca de obicei
    Anyway..are ceva carti publicate in Romania,so..Am de unde sa aleg!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu am citit nimic scris de E. Lockhart pana acum, desi am pus ochii de ceva vreme pe "Mincinosii" :D Sper sa apuc sa mi-o cumpar intr-un viitor apropiat :>

      Ștergere
    2. Si eu vreau sa citesc Mincinosii. Si Scandaloasa poveste a lui Frankie. M-au ispitit niste prietene cu aceste carti. Pacat ca timpul este atat de scurt si ca nu putem citi mai mult. De ce nu are ziua 48 de ore? Ar fi atat de bineee:))

      Ștergere
    3. :)) Eu una nu am nimic cu cele 24 de ore pe care le are ziua si sun tmomente in care mi-ar placea sa fie mai scurta chiar,desi ma simt frustrata cand imi pun in minte sa termin azi cartea asta si nu reusesc.Aici da,as putea zice ca as vrea o prelungire.. :))
      Legat de Mincinosii am pusochii pe ea inca de cand a aparut datorita copertei care mi se pare geniala <3 Am vazut-o acum cateva saptamani la Kaufland dar mi s-a parut cam scumpa asa ca am lasat-o pentru libris,cel mai probabil

      Ștergere
  3. Copertile sunt geniale! Cred ca trebuie sa ma apuc sa economisesc de pe acum :)Am citit Mincinosii si chiar mi-a placut, sper ca si cartea 'Lista iubitilor mei' sa fie la fel!<3

    RăspundețiȘtergere
  4. Cărțile editurii Trei sunt foarte interesante. Am și eu câteva în bibliotecă. E. Lockhart este un autor pe care vreau să îl citesc anul acesta.

    RăspundețiȘtergere
  5. Aş vrea să le citesc pe toate dar cand ştiu ca trebuie sa economisesti bani şi că dureaza ceva până strangi banii necesari ma doare capul :(( Dar am sperante pt ca mi.am propus ca atunci cand o să am banii mei o să.mi cumpar cate cărţi vreau dar mai am până atunci (am 16 ani:((((()

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu cum e :)) Eu zic ca e si o parte buna in asta. Asa ai timp sa citesti cartile pe care le ai deja in biblioteca ;)
      xx

      Ștergere
  6. wow ce coperti frumoase, iubesc cartile de la editura Trei, sunt superbe.

    RăspundețiȘtergere
  7. O coperta interesanta sk un titlu tentant ce sa mai ceri alceceva?,..O am trecuta pe lista abia astept sa o citesc.

    RăspundețiȘtergere
  8. Wow arata atat de bine copertile <3 N-am mai auzit pana acum de aceste volume, dar chiar ma tenteaza cele doua titluri :D Si vreau sa ma apuc in viitorul apropiat sa citesc cartile lui E. Lockhart :) Am auzit o gramada de pareri bune despre ele :>

    RăspundețiȘtergere
  9. Coperta primei şi autoarea celei de-a doua ♥
    E. Lockhart e genială, ştie să construiască nişte intrigi foarte bune.

    RăspundețiȘtergere
  10. Booktuberii par încântaţi de E Lockhart, aş vrea să citesc mai întâi Mincinoşii de la aceasta şi după să mai încerc şi altceva :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Ca de obicei, editura Trei continua sa ne surprinda din ce in ce mai placut. Imi plac majoritatea cartilor de la aceasta editura.

    RăspundețiȘtergere
  12. Îmi place foarte mult editura Trei . Nu am citit nimic de E.Lockhart ,dar am auzit foarte multe lucruri bune despre această autoare. Totuși,aș vrea să citesc Mincinoșii ,apoi Lista iubiților mei.

    RăspundețiȘtergere
  13. Cei de la Editura Trei au început să scoată niște minunății, serios! Bine, și până acum au scos multe cărți super, dar parcă în ultimul timp vin cu niște titluri wow. Îmi place mult coperta cărții "Adevăr sau provocare", cât despre cealaltă, nu prea mă intrigă, nu pare genul meu.

    RăspundețiȘtergere
  14. Uite ca acum am aflat de o carte despre care nu stiam :D. Nu stiu cum mi-a scapat. Ma refer la Adevar sau provocare. Sunt chiar curioasa cum e :)

    RăspundețiȘtergere