Top 5 Wednesday: Cupluri din seriale

by - februarie 10, 2016

Salutare, cititori ^.^ ! Avand in vedere ca februarie se presupune a fi luna iubirii si alte baliverne d-astea, am zis ca ar fi dragut sa fiu in tema si sa va prezint un top 5 al cuplurilor din serialele pe care le urmaresc. M rog, sunt mult mai multe seriale si poate mult mai multe cupluri care-mi plac dintr-unul singur, dar am sa incerc sa va prezint cuplurile din 5 seriale diferite. 

Am facut o postare asemanatoare cu cupluri din carti daca vreti sa cititi postarea e aici :>


5. Stefan si Caroline ("The Vampire Diaries") - * baby Stefan is mine, B * sincera sa fiu, imi place mai mult de Stefan cand e cu Caroline decat cand era cu Elena. Atunci era asa un fraier si parea asa de stangaci si moale, iar acum e protectiv si schimbat - intr-un sens bun. Desi la inceput era super entuziasmata de relatia lor, acum deja mi-e indiferenta :)) Caroline si Stefan sunt prieteni inca de cand Stefan a pasit in Mystic Falls, iar relatia asta a tinut probabil pana cand Caroline a inceput sa se indragosteasca de fostul iubit al celei mai bune prietene ale ei o.O Putin fortat la inceput, am simtit ca acest cuplu s-a format in lipsa de umplutura pentru serial :)) N-am zis nu si am inghitit totul asa cum orice fan infocat face nu-i asa? :)) Acum nu stiu care mai e relatia dintre cei doi pentru ca serialul se axeaza pe orice altceva, dar nu pe asta si sincer, sunt curioasa cum decurg lucrurile mai tarziu mai ales cu toate a... #nospoilers :D


4. Stiles si Lydia ("Teen Wolf") - * duahh, Stiles trebuia sa fie cu mine :P * iubesc serialul asta si pe buna dreptate ca devine din ce in ce mai bun cu fiecare episod. Relatia dintre Stiles si Lydia e putin mai complicata. El e tocilarul care o iubiea de cand se stie, iar ea era tipa populara care nu-l baga niciodata in seama. Pe parcurs, cei doi s-au apropiat, iar legatura dintre ei s-a schimbat putin. Stiles tine la Lydia si vrea s-o protejeze cu orice pret. Iubirea fata de ea a devenit mult mai profunda decat inainte. De celalalt capat, Lydia incepe sa vada in Stiles stalpul de sustinere de care are nevoie. Se simte in siguranta in prezenta lui, dar oare sentimentul pe care i-l poarta e la fel de adanc ca al lui?


3. Jamie si Claire ("Outlander") - serialul asta e unul dintre cele mai intense pe care le-am vazut pana acum. Iubesc chestiile istorice, mai ales cele ce au legatura cu Anglia - mai nou cu Scotia ^^". Claire este o femeie independenta, o feminista convinsa care dupa Al Doilea Razboi Mondial isi doreste o vacanta bine-meritata cu sotul ei in sanul Scotiei. Jamie este un scotian din secolul al XVIII-lea care, in ideologia arhaica, inca mai crede ca femeia are un singur scop: producerea de mostenitori. Cei doi se intalnesc printr-un miracol al timpului atunci cand Claire este "teleportata" inapoi in timp. Relatia celor doi incepe timid, apoi indraznet, pana cand ajung sa se casatoresca dintr-o obligatie. Nici in noaptea nuntii Claire nu era sigura de sentimentele ei pentru acest tanar. Jamie, insa, o iubea pe femeia misterioasa care parea ca vine dintr-o alta lume - desi Anglia nu e asa de departe de Scotia - unde ideile lor nu sunt pe aceeasi lungime de unda.


2. Kaleb Kol si Davina ("The Originals") - da, bine, fanii serialului inteleg de ce asa :)) Sa va explic. Kaleb a fost un vrajitor, insa dupa moartea sa, corpul i-a fost posedat de spiritul unui vampir original. Kol este cel mai mic - cred. Sper - dintre vampirii originali (stiti voi, Klaus, Rebekah, Elija. Familia Mikaelson, pe scurt) care se pare ca a avut tangente cu magia. Asa ca posedarea unui vrajitor a venit la fix. Davina este cea mai puternica tana vrajitoare, supravietuitoarea Recoltei. Cei doi au fost pur si simplu adorabili in film si am iubit cum Daniel Sharman a imitat accentul britanic al lui Kol. Relatia lor, desi scurta, a fost intensa, puternica si reala. Acum ca vrajitorul-Kol a murit, Davina a promis sa-l readuca inapoi - desi probabil ca nu tot in corpul lui Kaleb. Recent in serial a fost o scena in care adevaratul-Kol o intalneste pe Davina, iar ea ii vede adevarata infatisare. Ce pot sa spun, imi placea mai mult Kaleb-Kol decat Kol-Kol si sper ca daca reuseste sa-l readuca la viata, sa-i poata aduce si trupsorul lui Daniel cu el :D




1. Adam si Carrie ("The Carrie Diaries") - si vai cat mi-as fi dorit sa dureze! Si sa fie perfect! Dar noo, au stricat ei totul. Adam este un autor neinteles, un tip artistic cu viziuni diferite ce traieste in New York. Carrie e o fata cu visuri marete, anumite viziuni si care face naveta din Connecticut pana in New York ca sa lucreze la revista Interview. Adam a fost ca o tona de sclipici care-ti cade in cap dupa parerea mea :D A fost super la inceput, iar relatia lor a mers destul de repede. Asta pana cand el a inceput sa o influenteze pe ea, sa incerce sa-i schimbe opiniile si sa se simta neinteles pana si de ea: singura persoana care a incercat cu adevarat sa-l inteleaga. Poate ca totul nu a fost decat o relatie superficiala, insa mi-a placut mult chimia dintre ei si abia asteptam scenele in care apareau. Acum daca stau sa ma gandesc, nu cred ca as vrea o relatie asa, doar pentru beneficii :))



Si asta a fost topul de astazi :) Pareri?

Diana

You May Also Like

19 comments

  1. OMG, si mie imi plac la nebunie cuplurile astea in special in cazul TVD, TW si TO. La "The Carrie Diaries" imi placea mult mai mult cuplul format din Carrie si Sebastian <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu Nu Înțeleg Punctul Doi ( Daaa, Silly Me, Nu M-am Uitat Decât La Primul Sezon Din Originals, Am Renunțat La El Dar Nu Prea Știu Sigur De Ce ) Acuma Ce Caută Daniel Sharman În Serial ? ( Nu Că Aș Avea O Obsesie Pentru El Sau Ceva De Genul :)) Și Mă Bate Gândul Să Mă Uit La Serial Dacă Apare Și El ) Și Care E Faza Cu Kol ? Îmi Plăcea De Actor În Vampire Diaries ( Nu Mă Omor După El, Dar E Drăguț Și Nha Ce E Frumos ... ) Știu, Shut Up And Watch The Show. Eu Îs Carrie-The Hair God All The Way :)) Chiar Dacă Și Sebastian E Măgar Uneori. La Outlander Nu Mă Uit, La Vampire Diaries Am Cam Renunțat Și Din Teen Wolf Mi-o Plăcut Tare Mult De Alison-Isaac ( Mi-ar Fi Plăcut Să Văd Un Pic Mai Mult Din Ei Doi Ca Și Cuplu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place si mie cuplul Stefan si Caroline si urmeaza sa urmaresc si The Originals.Imi plac actorii :)

    RăspundețiȘtergere
  4. OMG! Ce drăguță e tema asta! Good job! :*
    Deci...Si mie imi place cuplul Stefan si Caroline,dar Daemon si Elena sunt categoric preferatii mei! Si chiar sunt curioasă de cum se va sfârși sezonul 7, întrucât Elena it's gone.. :(
    Anyway...trebuie sa ma apuc neaparat de Ten woolf,iar la The Carrie diaries sunt inca la inceput deci nu cunosc decat cuplul Carrie si Sebastian <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am renuntat sa mai urmaresc serialul incepand cu plecarea Ninei Dobrev din distributie. Mi se pare ca nu mai are niciun farmec sa maj urmaresc serialul atata timp cat personajul in jurul careia s-a invartit intotdeauna actiunea, a murit. Chiar sunt curioasa daca audientele sunt acelelasi sau mai sunt si alte persoane ca mine care nu se mai uita.

      Ștergere
    2. Te asigur ca mai sunt persoane ca tine,cu siguranta!Am auzit multa lume care s-a lăsat de serial din acest motiv!Recunosc,si mie mi-a placut mult de Elena si chiar imi lipseste,dar am continuat sa ma uit la serial datorită lui Daemon <3 si nu regret,caci actiunea ma tine in continuare in suspans!

      Ștergere
    3. Da, am auzit ca acest nou sezon nu duce lipsa de suspans si actiune. Nu stiu ce sa zic, poate va voi reapuca intr-o zi de el. Momentan prefer sa citesc o carte decat sa ma uit la un serial.

      Ștergere
    4. Chiar ar trebui sa il vizionezi in continuare,caci parerea mea, chiar merita! :)
      Si da,si eu imi spun adesea ca mai bine citesc o carte decat sa ma uit la asa ceva,dar uneori chiar e bine sa mai iesi din rutina,iar un serial nu face nimic altceva decat sa te relaxeze,sa te amuze chiar,asta daca e unul bun, bineinteles! :))
      Si sunt deparere ca serialele sunt si mai interesante, mai ales cand au la baza o serie de carti cunoscuta tie! carti

      Ștergere
  5. Mă simt aşa de în urmă, nu m-am mai uitat de foarte mult timp la vreun serial şi nici nu aş vrea să mă apuc de vreunul, având în vedere că mă îngrop în anime-uri şi şi aşa trebuie să apuc să învăţ mai mult. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ah da, plus că am devenit un hater nenorocit care urăşte să vadă chestii drăguţe afişate peste tot sau cupluri care îşi arată afecţiunea prea mult în public :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Stiles și Lydia sunt minunați... Îi ador și eu, la fel și Stefan și Caroline... Mi-a plăcut mult topul tău... Topul meu sună în felul urmărtor http://trohinnicoleta.blogspot.md/2016/02/top-5-wednesday-carti-care-au-fost.html :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumos topul. The vampire diaries si Teen wolf urmaresc si eu. Sper sa ma apuc si de The originals candva. Am auzit ca merita.

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte interesant articolul! Spre rușinea mea,singurul serial pe care îl vizionez este Shadowhunters,din care nu am văzut decât două episoade...deocamdată . Mi-ar plăcea să citesc cărțile înainte de a vedea serialele ,de aceea probabil nu o să apuc să le văd prea curând (încerc să fiu optimistă și să nu spun ca niciodată :)) ).

    RăspundețiȘtergere
  10. Ador serialul The Vampire diares , prima data am citit seria si e foarte diferita de serial dar mk-a placut. E ceva diferit si foarte frumos. Am inceput sa vad serialul , stateam si cateva ore bune sa termin cateva episoade ca sa mai spun ca eram si sunt obsedata . Adoram cuplul foarmat de Stefan si Elena dar pe parcurs totul s-a schimbat cel putin pentru mine, deoarece el cand s-a transformat si omora oamneni impreuna cu Klaus am zis stop. Chiar faca Stefan nu se putea abtine de la aceste fapte. In acel timp Daemon a cucerit-o pe Elena cu pasi mici dar a facut-o si ma bucur pentru asta. Sunt coarte frumosi impreuna si se vedea chimie dintre ei ( ma si bucur foarte tare ca ei au avut o relatie pe platourile de filmare dar si una dezamagitoare ca s-au despartit , dar asa se intampla si fiecare vom trece prin asta insa nu vrea sa zica ca nu ma enerveaza erau un cuplu frumos impreuna ) , insa eu la inceput eram Elena si Daemon impreuna ? De ce se baga Daemom? Dar mi-am schimbat pareare dupa o gramada de episoane e al doilea preferat , Stefan ramane pe primul loc .. Carolina e o fata cool si ma bucur ca ei foarmeaza un cuplu. Am plans cei drept pe parcursul acestui serial dar a meritata. Ma enerveaza faptul ca Nina a plecat din distribuitie si ma tem sa nu fi avut Ian o legatura cu asta .
    Davina si Kol la inceput nu ma tentat asa mult insa pe parcurs vroiam sa deslusesc eu prima misterul . Cine e acolo. El ce este. Tot felul de intrebari si asa am continuat seria , e o serie minumata la fel si The Carrie diares si am mult mai multe dar nu am timp de toate ...Dar imi voi face .. Multumesc pentru frumoasa recenzie despre seriale , ce pot sa zic e ca vreau mai mult timp..

    RăspundețiȘtergere
  11. E dragut cuplul format din stefan şi caroline dar mie îmi place mai mult Elena şi Stefan .Nu ştiu de ce dar eu îl urasc pe Damon .(sper că nu sunt singura )
    La Ten Wolf nu m.am uitat dar o s.o fac cât mai curand.......cand o să am timp liber ca acum urmaresc the carrie diaries şi e super fain <3 <3

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi plac Jamie si Claire, si un pic asa Stefan si Caroline, desi nu stiu de ce nu mi se par asa potriviti. In loc de Kol si Davina, as fi adaugat Klaus si Camille :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Numele meu este Hidago Daniel. Am făcut o promisiune să le spun altora lucrarea minunată a celui care a adus-o înapoi pe fosta mea iubită. El este DR.WEALTHY, care este medic de vrăji și a fost capabil să-mi readucă fostul meu. Fostul meu m-a părăsit chiar în ziua în care și-a întâlnit prietenul în locul meu, din care, fără să știu ea, n-am avut nicio legătură cu ea. S-a înfuriat chiar la vederea prietenului și am fost confuză dacă inițial era înnebunită cu ea. Zile în săptămâni și săptămâni în luni, fosta mea iubită nu mi-a spus niciun cuvânt în timp ce a plecat. Ce făceam? Așa am luat legătura cu DR.WEALTHY pe Internet, care după câteva proceduri și progrese, mi-a readus fostul meu. Cuvintele nu sunt suficiente pentru a-mi exprima sentimentele și ceea ce DR.WEALTHY a făcut pentru mine. A ridicat cu adevărat o sarcină grea de pe pieptul meu. Pentru toți cei de acolo, vă rugăm să nu credeți că situația dvs. este prea primitivă sau prea grea și complicată pentru ca cineva să o înțeleagă. Contactați DR.WEALTHY și găsiți din nou bucuria, contactați-l; wealthylovespell@gmail.com vorbești și cu el la +2348105150446

    RăspundețiȘtergere
  14. Vreau să mulțumesc DR.WEALTHY pentru că aduce bucurie și fericire în relația mea și cu familia mea. Mi-am pierdut logodnica și am avut nevoie de ajutor până când am găsit DR.WEALTHY un caster de vrăjitoare de sex masculin și mi-a dat asigurări că îmi voi primi logodnicul în două zile după ce vraja a fost aruncată. două zile mai târziu, mi-a sunat telefonul și, atât de șocant, a fost logodnica mea care nu m-a sunat de mult și mi-a cerut scuze pentru ruperea inimii și mi-a spus că este gata să-și dedice tot restul vieții cu mine. DR.WEALTHY a eliberat-o pentru a ști cât de mult am iubit-o și am vrut-o ...... acum eu și logodnica mea trăim o viață fericită, iar iubirea noastră este acum mai puternică decât cum a fost chiar înainte de despărțirea noastră .. Toate mulțumesc pentru DR.WEALTHY pentru munca excesivă pe care El a făcut-o pentru mine. Mai jos este adresa ei de e-mail în orice situație în care suferiți de o pauză cardiacă și vă asigur că așa cum a făcut-o pe a mea pentru mine, cu siguranță vă va ajuta și voi. E-mail: wealthylovespell@gmail.com Whatsapp +2348105150446

    RăspundețiȘtergere