Recenzie "THE WALKING DEAD" #22

by - februarie 28, 2016

Pe scurt:


Acțiunile bizare ale misterioasei Michonne au rezultate dintre cele mai îngrijorătoare pentru echilibrul cu greu dobândit al grupului lui Rick. În timp ce relația dintre Glenn și Maggie primește binecuvântarea tatălui ei, Tyreese și Carol se despart cu sufletul chinuit de durere. Îngrijorător e însă faptul că, disperată, Carol pare a fi pregătită să se despartă de mai mult decât doar de infidelul Tyreese…

Multumesc mult EatComics pentru acest numar - il puteti comanda de aici.

Varsta: +16 ani



Parerea mea:


Cred ca ar trebui sa ma apuc de serial cat de curand. Sunt tare curioasa daca scenele din benzile desenate sunt la fel si in seria tv atat de populara - proabil e mult mai mult de atat, avand in vedere ca i-au facut si un spin-off. In ceea ce priveste acest numar, cred ca mi-a placut mai mult cel de data trecuta.

Suntem intr-o lume post-apocaliptica plina de zombi. Cativa oameni au reusit sa scape cu viata, iar acum sunt in siguranta intr-o veche inchisoare. Micul grup de supravietuitori, in frunte cu Rick, trebuie sa faca fata valului de zombi, traiului dur si neintelegerilor dintre ei.

Michonne e din ce in ce mai dubioasa. Oarecum, prin actiunile sale, duce la destramarea grupului. Oare ce ascunde aceasta femeie? Cumva, faptul ca s-a bagat in relatia dintre Tyresse si Carol, a facut-o pe cea din urma sa renunte definitiv la infidelitatea lui Tyresse, dar oare cat de tare vrea sa renunte la tot?

Intre timp, Glenn si Maggie isi fac publica relatia, iar tatal ei incepe sa se impace cu ideea. De acum nu trebuie sa se mai ascunda! Si in timp ce Carol gaseste sprijinul moral in Rick, undeva, afara in curte, muncitorii incep sa-si puna intrebari cu privire la toti acei zombi care sunt gata sa rupa gardul in orice clipa. Oare cum au fost ei ca oameni? Cu totii o sa ajungem asa, spune unul dintre personaje.


Dupa ce Rick a vazut cu ochii sai cat de infidel ii era Tyreese lui Carol, spiritele ameninta sa se incinga intre cei doi prieteni. E numai vina lui Tyresse. Ceea ce se intampla cu Carol e numai vina lui si merita sa traiasca cu aceasta povara. 

Acest numar a fost mai putin dinamic decat cel precedent, iar intamplarile par sa anticipeze ceva ce se va intampla in numarul - sau numerele - viitor (viitoare). Ceea ce m-a intrigat a fost "activitatea" lui Michonne in acest numar. Incepe sa nu-mi placa de ea si cred cu tarie ca ascunde ceva important. Desi pare un outcast, ar trebui sa stie cum sa se integreze printre ceilalti. Sunt curioasa de ce are sa se intample in numarul viitor!


Oare cat de departe ajung cei doi sa se certe? Ce legatura are Michonne cu toate astea? Oare are si prieteni printre oamenii din adapost? Ce a patit Carol si cum se termina totul? O banda desenata ce a stat la baza serialului de succes cu acelasi nume si care merge perfect intr-o dimineata innorata, alaturi de o cafea tare. O recomand fanilor seriei si celor care sunt curiosi de cum continua povestea.


Nota:

BUN/A!


 


Numarul anterior:


Diana

You May Also Like

8 comments

  1. Frumoasa recenzie .. De cand ai aceasta pasiune pentru benzi desenate???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer nici eu nu prea stiu ^^" Cred ca mi-au placut mereu genul asta de chestii (mai mult nuvelele grafice). Nu ma asteptam sa ma prinda asa de mult ^-^
      xx

      Ștergere
  2. Si eu am auzit multe despre serialul The walking dead si am de gand sa ma apuc sa-l urmaresc cu prima ocazie.
    Pe siteul asta, am citit pentru prima data recenzii despre benzi desenate. Si trebuie sa-ti marturisesc ca ma faci curioasa de fiecare data, mai ales ca, asa cum spuneam si la posturile precedente dedicate bd-urilor, nu am fost niciodata fana lor. Insa acum cred ca situatia e alta. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Serialul e bunicel, dar la un moment dat ai impresia că se repetă și devine incomod să-ți dai seama că iar o să ajungă pe stradă sau ce va urma. Eu m-am oprit la sezonul 4, până acolo mi-a plăcut, după mi-a dispărut interesul.

      Ștergere
  3. Sincer, nu-mi plăcea de Michonne absolut deloc; mă enerva enorm caracterul ei în serial și nici nu știam ce să cred legat de ea, cu fiecare episod deveneam tot mai confuză privind-o,

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu ar trebui sa nu ma mai uit la ce postezi tu despre The walking dead, ca o sa stiu ce se intampla si n-o sa mai fie interesant :P. Sa inteleg ca ai toate numerele?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu chiar ^^" Doar pe-astea doua (#21 si #22) carora le-am facut recenzie :D
      xx

      Ștergere
  5. Un serial destul de interesant dar si destul de lung ,mai ales daca nu ai răbdare sa termini un serial ,dar acțiunea compensează totul ,foarte captivant.

    RăspundețiȘtergere