January Wrap Up & February TBR

by - februarie 01, 2016

Aloha, cititori! De astazi revin cu o noua rubrica legata de cartile citite si cele pe care as vrea sa le citesc. Fiecare rubrica o sa aiba si un "Bonus", sa-i zic, unde pe langa carti am sa fac bilantul filmelor sau serialelor. Sper sa va placa rubrica asta si astept parerile voastre in comentarii ^.^

JANUARY WRAP UP


* God bless Goodreads :)) *

  1. Rephelimii #1, partea a II-a (Provocarea) de Simona Stoica - ramasesem restanta de anul trecut cu aceasta serie. Desi speram sa pot termina primul volum inaintea incheierii anului, am cam dat gres, astfel ca aceasta carte se afla cumva jumatate in wrap up-ul de decembrie si jumatate in cel din ianuarie ^^"
  2. Toate acele locuri minunate de Jennifer Niven - a doua carte citita luna aceasta - ei, teoretic prima cap-coada - este probabil cea mai buna citita pana acum. Toate acele recenzii si laude la adresa cartii sunt adevarate si va indemn s-o cititi. Gasiti mai multe in recenzia pe care am facut-o pe blog :D
  3. Regii timpului de Laura Nureldin - aceasta carte este una pe care am citit-o in doua zile, insa am stat ceva pana sa incropesc recenzia. Pur si simplu nu puteam exprima prin cuvinte cat de mult mi-a placut :)) Abia astept viitoarele carti ale Laurei!
  4. Deadpool Killustrated #2 - si ultima chestie citita luna aceasta este o banda desenata primita de la noul sponsor al blogului, Lex Shop. Desi este volumul doi dintr-o triologie, cred, "Deadpool Killustrated" a fost cea mai buna banda desenata pe care am citit-o pana acum! V-o super recomand pentru ca daca pana acum nu ati luat in considerare benzile desenate, daca vi s-au parut "de copii mici", ei bine, Deadpool este aici sa va contrazica!
  5. Percy Jackson si Olimpienii #1 (Hotul fulgerului) de Rick Riordan - care este in curs de citire. Nu credeam ca acest gen de carte sa-mi dea putin batai de cap! Alaturi de "Harry Potter" si "Narnia", "Percy Jackson" este una dintre seriile clasice pe care vreau sa le citesc cu orice pret - chiar daca am trecut demult de varsta potrivita lor. Putin mai greu, dar le citesc eu :)) Pana acum, "Percy Jackson" e okay si imi place super mult ideea de mit, implicarea zeilor din Olimp si a mitologiei. 

FEBRUARY TBR


In ceea ce priveste TBR-urile, niciodata n-o sa fiu sigura ce o sa citesc pentru ca momentan tot ce imi doresc este sa "ajung la zi" cu cititul. Am carti care trebuiau citite de o gramada de timp si la care am intarziat cu recenziile - fapt pentru care imi pare sincer rau :( ! Nu e neaparat o chestie obligatorie ca un deadline sau ceva ce autorii sau editurile impun. E mai mult o chestie morala pe care ma simt nevoita s-o respect. Daca am primit o carte, nu-mi place sa o lalai cu ea cu anii, ci as vrea sa pot sa o citesc pe loc. Stiu cum m-as simti eu ca autor sau editura sa dau cartea unui blogger si sa imi vina recenzia peste un an. Not cool at all :/!

Revenind, insa ^^" Nu stiu daca luna asta am sa pot citi tot ce am pe birou, insa sper ca macar sa pot citi cam la fel de multe ca luna ce tocmai a trecut. Sunt unele carti foarte subtiri pe care ams a le termin de citit intr-o zi prbabil, asa ca am sperante mari :D

  1. Percy Jackson si Olimpienii #1 (Hotul fulgerului) de Rick Riordan - sau din categoria cartilor care intra in ambele luni la wrap up si la TBR - mai degraba to be finished ^^"
  2. Tronul reginei Jinga de Alberto Mussa - de acelasi autor am mai citit si "Elegbara" si a fost surprinzator de buna. Sper ca aceasta carte sa se ridice la nivelul primei, sau poate sa ma surprinda intr-un mod placut fiind chiar mai buna.
  3. Ultimul avanpost #2 (Vanatoarea) de Lavinia Calina - primul volum a fost plin de energie si intrigant, asa ca am asteptari destul de mari de la volumul acesta. M-am obisnuit cu scriitura Laviniei si sunt tare curioasa in privinta celorlalte carti ale ei :D
  4. Sertarul cu ura de Anca Zaharia - sau o colectie de poezii ascunse sub o coperta geniala. Am rasfoit-o putin si ceva imi spune ca poeziile autoarei sunt mult mai mult de atat. Ramane de vazut!
  5. Realitate de Andreea Catalina - la fel, o carte cu o coperta geniala si cu o autoare tanara ce a reusit sa cucereasca citirorii prin cartea sa "Ma gandesc la ea non-stop" (pe care inca o vreau, daca se intampla ca cineva sa vrea s-o vanda :D)
  6. Stresul dintre orgasme de Ana Manescu - o carte despre nu stiu absolut nimic. Un lucru stiu sigur, insa: scriitura Anei este buna, poate chiar mai mult de atat, asa ca stiu diin prima ca nu e o carte proasta. As vrea sa citesc si celelalte carti alei Anei. Pentru povestea lor. Pentru copertile lor. Dar mai ales pentru Ana si faptul ca dintr-un oarecare motiv mi-e draga :>
  7. The Walking Dead #21 - o banda desenata ce are ca inspiratie serialul de succes cu zombi. Am primit-o de la noul sponsor al blogului, Eat Comics si dupa cate am vazut, banda desenata pare sa fie mult mai diferita decat mi-am imaginat. Ma gandeam ca tot numarul e plin de zombi si ca nu se intampla mare lucru in 21 de numere, dar se cred ca m-am inselat. Pare o poveste mult mai ampla!

BONUS



Din lista serialelor cu care am cochetat luna asta se numara New Girl (de unde am vazut cateva episoade, apoi am cam renuntat la el. Sau am facut o pauza. Da. Mai degraba asa. O pauza luuuunngaa :D), The Originals si The Vampire Diaries, 2 Broke Girls (care, sincer, devine din ce in ce mai rasuflat :( Imi placea asa de mult serialul asta la inceput!), American Horror Story: Hotel (care, din punctul meu de vedere, a fost un sezon destul de slabut. Gaga joaca cam prost si mi s-a parut destul de stearsa in serial. Nu imi inspira nimic din puterea si prezenta vibranta a Jessicai Lange. Povestea a fost interesanta si cu un plot bine gandit, insa ma asteptam la ceva mai mult din partea lor. Poate noul sezon o sa fie mai bun, cine stie!), The Flash (pe care am incercat sa-l reiau dupa o pauza destul de mare, insa deja mi-am pirdut putin interesul pentru el. Nu zic ca e un serial prost sau neinteresant, ci doar ca imi trebuie ceva timp sa reiau inceputul celui de-al doilea sezon si sa imi aduc aminte povestea din primul sezon) si Teen Wolf (care a revenit cu cea de-a doua parte a sezonului 5 si amuzant este ca am uitat absolut tot ce s-a intamplat inainte astfel ca a fost nevoie sa caut un rezumat, un trailer, ceva ca sa-mi reimprospateze memoria ^^").


La filme stau un pic cam prost pentru ca nu am apucat sa vad asa de multe - 6 Years, I Origins si Me, Earl and The Dying Girl. As fi vrut sa vad macar cate unul pe saptamana!


Pentru luna februarie sper sa ma apuc de Constantine (serial despre care o colega mi-a povestit ataaat de multe #thanksDenise XD si pe care abia astept sa-l incep), Vikings (pentru ca nu-i asa, diriga pare atat de incantata de serial incat devine contagios :D), The Shannara Chronicles (serial la care mama s-a uitat si-mi tot spune cat de mult ii place si-mi da spoilere peste spoilere. Plus ca joaca si Austin, asa ca-i un plus #marr) si probabil am sa continui cu serialele deja incepute.

In ceea ce priveste filmele, am sa las totul la intamplare. Nu vreau sa-mi fac vreun plan pentru ca nu tine de ce vreau sa vad ca tema si subiect cat de modul in care ma simt. Mi-as dori totusi sa vad The Danish Girl :)



Cam astea sunt listele mele pentru lunile ianuarie si februarie. Voi ce ati mai citit sau ce planuiti sa cititi? Ce filme/seriale ati mai vazut si imi recomandati? :D

Diana

You May Also Like

28 comments

  1. Eu nu am citit asa mult in Ianuarie, desi am inceput luna destul de bine nu am reusit sa o continui astfel. Inca nu mi-am facut un plan clar pe februarie cred ca ma voi folosi de TBR pentru a alege viitoarele lecturi iar cat despre The Shannara Chronicles l-am inceput de curand si desi nu ma asteptam imi place mult chiar daca are in prim plan lumea elfilor, peisajele sunt superbe si povestea este faina iar Austin Butler este un plus (pentru ca mi-am dorit sa il revad dupa The Carrie Diaries :( ). Succes in februarie sa realizezi tot ceea ce ti-ai propus!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh, chiar trebuie sa ma apuc de TSC *-*
      Multumesc mult! Succes si tie cu cartile din TBR :>
      xx

      Ștergere
  2. "Toate acele locuri minunate" vreau și eu s-o citesc de ceva timp, dar apar mereu alte cărți și o amân. Sper să-mi fac într-o zi timp și pentru ea. :)) Felicitări pentru câte cărți ai citit, tot 5 am citit și eu în ianuarie! Lectură plăcută în continuare și o săptămână superbă îți doresc! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar imi place rubrica! E mai new, ca sa zic asa, fata de ce am mai inatlnit pana acum! Trebuie neaparat sa citesc si eu Toate acele locuri minunate, intrucat aud ata de multe lucruri bune despre ea!
    Si eu am citit vreo 5 carti luna aceasta.Vreau sacred ca puteam mai mult dar m-am incurcat cu Ingeri si demoni de Dan Brown, intrucat avea aproape 600 de pagini plus scoala bineinteles! Pe langa asta, mi-am achizitionat si Al cincilea val, datorita chioscurilor deoarece nu o aveam. Urmeaza sa vad filuml cat mai curand sper!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ^-^ !
      Eu zic ca e super bine 5 carti pe luna. Sunt curioasa cate carti reusesc sa citesc in vacanta asta - sper ca pe majoritatea de mai sus :D
      xx

      Ștergere
    2. P.S. Si "Al cincelea val" e superba in varianta de chiosc. Eu o am pe cea veche, dar cred c-o sa renunt la ea pentru astea ^^"

      Ștergere
    3. Da!E ok cu 5 carti pe luna,sper doar sa ma pot menține asa :)) momentan citesc la dublu ca sa zic asa :)) sper ca vacanta asta sa le termin pe amândouă!
      Si da,varianta de chioșc arată super bine cu exceptia faptului ca sunt paperback dar asta nu-i chiar o problema!Cassie din film compensează acest lucru si faptul ca practic,volumul 1 e împărțit in 2 volume :)))
      Eu initial crezusem ca sunt ambele volume,dar nu e asa.Si cu coperta galbenă era drăguță cartea (32 de lei parca sau ceva de genu) pe cand pe varianta asta ajungi sa dai 40 de lei

      Ștergere
    4. Al cincilea val am castigat o la un concurs si abia astept sa imi ajunga pentru a o putea citi. Apoi, am de gand sa vizionez si filmul.

      Ștergere
  4. Am auzit si eu foarte multe lucruri bune despre 'Toate acele locuri minunate'. Daca ai citit-o imi poti spune o parere despre ea? Apropo,acum am mai multe filme si seriale la care sa ma mai uit. P.S SHADOWHUNTERS e serial dupa Instrumente mortale .Il ador (sper sa-l vizualizezi si sper sa-ti placa) <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E o carte geniala - ti-o recomand! Gasesti recenzia pe blog: http://dreams-have-wings.blogspot.com/2016/01/recenzie-toate-acele-locuri-minunate-de.html :)
      Am vazut filmul, "The Mortal Instruments" si am o relatie love-hate cu povestea. Mi-am propus sa citesc cartile inainte sa ma apuc de serial - in legatura cu care sunt destul de sceptica :/
      xx

      Ștergere
    2. Eu am citit primele 4 volume din serie(si am de gand sa o continui,numai sa am timp).Am vazut filmul si m-am apucat si de serial,dar sinceră sa fiu nu prea mi-a placut serialul!Imi primul rand am impresia ca Clary din film era mult mai potrivita decat cea din serial si nu stiu,dar parca filmul se apropie mai mult de carte,decat serial!Ar fi fost grozav sa pastreze personajele,dar nu au facut-o din pacate pentru mine!
      Intr-adevar,serialul e bine filmat si cadrele sunt de remarcat dar nu stiu...ceva lipseste

      Ștergere
    3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
  5. "Toate aceste lucruri minunate", o carte pe care sper să ajung să o cumpăr și s-o citesc în luna mai. Iar " Regii timpului" m-a tentat încă de la apariție, în primul rând pentru ca a apărut la editura Herg Benet, o editura foarte dragă mie.

    RăspundețiȘtergere
  6. Luna ianuarie a fost cam aglomerata la mine şi nu prea am avut timp de cărţi dar am reusit să citesc Mandrie şi prejudecată de Jane Austen ,Parfumul de Patrick Suskind si seria Sange albastru de Melissa de la Cruz .La filme nu prea m.am uitat dar la seriale da :Criminal Minds ,True Detective ,the flash şi Sherlock Holmes .In luna aceasta as vrea să citesc mai mult doar ca timpul asta trece aşa repede .Ce n.aş da să pot opri timpul macar pt 2 ore în fiecare zi ca să pot citi mai mult:)))

    RăspundețiȘtergere
  7. Trebuei sa vad serialul Shannara, am auzit multe despre el, si toata lumea mi-l recomanda. Si eu planuiesc sa citesc seria Percy Jackson de ceva timp. Eu ma uit la urmatoarele seriale acum: Dickensian (o serie ITV inspirata de cartile lui Dickens) si la serialul War and Peace (tot de la ITV).

    RăspundețiȘtergere
  8. Toate cartile suna asa de binee <3 Dintre ele cel mai mult si cel mai mult ma tenteaza "Regii timpului" si "Toate acele locuri minunate", pe care vreau sa o citesc de o gramada de vremeee <3
    Eu in luna ianuarie nu am citit foarte mult, pentru ca am fost destul de aglomerata, dar tot am reusit sa termin patru carti :D Dintre ele cel mai mult mi-a placut (si sunt sigura ca va ramane pentru ceva vreme cartea mea preferata) "Hotul de carti" de Markus Zusak :>

    Din pacate, la capitolul seriale am stat extrem de prost in ultima vreme. M-am axat pe citit si nu mi-am mai facut timp si de ele, desi am multe pe care vreau sa le urmaresc (de ex. Reign, The Vampire Diaries, The Originals, American Horror Story etc.)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh, toate serialele astea merita! *de Reign nu stiu ce sa-ti zic, inca nu m-am apucat de el*
      xx

      Ștergere
  9. O lume plina de carti ...wow lectura placuta . La mine luna ianuarie a fost ziua mea deci am cam achizitoant multe carti printre care " Regi timpului" , " Hotul de carti"....
    Serile de succes ador The vampire Diaries, The Originals ...

    RăspundețiȘtergere
  10. Sunt geloasăăăă. Vreau şi eu să citesc Rephilimii şi Toate acele locuri minunate. Eu nu prea am fost satisfăcută de ultimele mele luni de citit...

    RăspundețiȘtergere
  11. Îmi plac benzile desenate, parcă îmi plac şi mai mult mangaurile, dar am citit Deadpool omoară Universul, care mi s-a părut foarte bun şi interesant. Benzile mele preferate din România sunt cele cu Deadpool de la Lex Comics (absolut geniale) :)
    Am citit de curând Persepolis, e un roman grafic foarte interesant despre o tipă şi cum percepea ea războiul, cred că ai auzit de ea, se merită să o încerci oricând ai timp :D
    Iar de seriale nici nu mai spun că nu am timp şi că în ultimul timp am reînceput să mă uit la animeuri în defavoarea serialelor. Oricum, serialul meu preferat rămâne Hannibal.
    Spor la citit în această lună! :3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si o colega de-a mea mi-a recomandat Persepolis si cred ca o sa o adaug pe wishlist pana la urma :D
      Multumesc la fel ^.^ !
      xx

      Ștergere
  12. Eu am citit 4 cărți în ianuarie : Al cincilea val si Marea nesfârșită de Rick Yancey și Magicienii și Regele magician de Lev Grossman. Și eu mi-am achiziționat Toate acele locuri minunate și abia astept să o citesc. M-am uitat la filmul Darul lui Jonas(citisem cartea și eram curioasă în privința ecranizării ) și mi-a plăcut. Am vizionat doar primul episod din Shadowhunters care m-a dezamăgit puțin întrucât nu respectă acțiunea cărții ,dar sper sa-si revină pe parcurs. Acum recitesc Printesa mecanică de Cassandra Clare. Îmi place noua rubrică ,este foarte interesantă. Sper să reușești să citești ce ti-ai propus.

    RăspundețiȘtergere
  13. In ianuarie am citit 5 carti. Mi-am lansat o provocare pe goodreads: ca anul acesta sa citesc 100 de carti. Sper sa ma tin de provocare. Mi am propus de asemenea, ca in acest an sa citesc si cartile autorilor nostri romani. Sunt sigura ca merita si avem cu ce ne mandri.
    Ps: imi place aceasta rubrica. Congrats!

    RăspundețiȘtergere
  14. Vaii, "Toate acele locuri minunate" am zis de atâta timp că o citesc și încă n-am făcut-o. Am văzut numai recenzii frumoase despre ea și chiar sunt curioasă. Am văzut că pentru februarie ți-ai propus să citești cartea Laviniei Călina. Am tot auzit de ea în ultimul timp și am înțeles că e foarte ok cartea. Cât despre filmul "The Danish Girl" aș vrea mai întâi să citesc cartea. Tu ai citit-o? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate nu si din cate vad, nici filmul nu am apucat sa-l vad... inca :D
      xx

      Ștergere
  15. Singura pe care am citit-o este Regii timpului, si mi s-a parut super super amuzanta. As vrea sa citesc si Hotul fulgerului si Toate acele lucruri minunate si Stresul dintre orgasme :D

    RăspundețiȘtergere