Regina Rosie vine in curand la Editura Nemira!

by - februarie 08, 2016

Nemira Young Adult lansează seria REGINA ROȘIE, de Victoria Aveyard. 


Regina roșie este bestseller YA pe New York Times din prima săptămână de la lansare (primul roman de debut cu această performanță).

Cartea despre care fanii romanelor Young Adult din toată lumea au vorbit cel mai mult în 2015!

O fată de 17 ani cu o putere extraordinară se luptă între două lumi care se urăsc – Roșiii și Argintiii.

Cel mai bun roman de debut – votat în 2015 pe Goodreads.

Fanii spun că este o Urzeala Tronurilor varianta YA.

O lume fantasy în care sângele desparte oamenii – cei cu sângele argintiu au super-puteri și trăiesc în lux, în vreme ce oamenii cu sânge roșu sunt considerați inferiori. Mare Barrow este o fată Roșie, dar, în ciuda culorii sângelui, are o putere nemaivăzută printre Argintii. Atunci când izbucnește o revoltă a Roșiilor împotriva Argintiilor, Mare va fi prinsă la mijlocul războiului. Obligată să se prefacă parte din lumea Argintiilor, ajutând de fapt rebeliunea Roșie.

De ce ne place?

Pentru că e o distopie Young Adult cu toate ingredientele: trădare, crime, nedreptate, o revoluție și o eroină puternică în centrul ei.

Pentru că există și un triunghi amoros.

Pentru că autoarea, Victoria Aveyard ar putea fi prietena noastră cea mai bună.

Pentru că povestea e plină de întorsături la care NIMENI nu se așteaptă.


Puteti precomanda cartea de pe site-ul editurii aici. Abia astept sa citesc cartea, mai ales ca am auzit ataaat de multe chestii despre ea - numai de bine. Voi ati citit-o? Ce ziceti, o precomandati deja? :>

Diana

You May Also Like

11 comments

  1. Imi puneam intrebarea "Cand va aparea si la noi aceasta carte?" si se pare ca nu a durat prea mult pana am aflat ca cei de la Nemira o vor tipari la noi. Oricum pare genul de carte pe care sa o citesc pe nerasuflate asa ca sunt foarte entuziasmata !!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am auzit atât de multe lucruri bune despre aceasta carte incat m-a facut curioasă!Din descriere pare interesanta si pe gustul meu!Sper doar sa o citesc si eu,întrucât nu am prea multe carti citite de la editura Nemira! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sună grozav! Am auzit-o pe Kat O'Keeffe spunând că este dezamăgită de carte, dar îi voi da şi eu o încercare să văd cum e, chiar dacă eu şi Kat suntem aproape identice la gusturi în materie de cărți.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am auzit atatea despre romanul acesta incat mi-a facut pofta.... Sa citesc cartea interesanta descriere si sper sa apara cat mai repede ca sa o achizitionez.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu astept sa apara pe libris. De obici, de acolo fac majoritatea comenzilor online. Plus ca este si transportul gratuit indiferent de valoarea comenzii. Un mare plus. :)

      Ștergere
  5. Am auzit ca este o carte adorata si chiar descrierea ma fascineaza. Deabea astept sa apara!Dar sunt inca indeisa daca sa iau variant in romana sau cea in engleza :>

    RăspundețiȘtergere
  6. Omg omg abia astept s.o citesc mai ales că ador acest gen de carte unde personajele au super-puteri <3 <3 <3 <3 <3

    RăspundețiȘtergere
  7. Problema mea cu Nemira este faptul că ei traduc foarte greu seriile şi le ia super-mult să traducă continuările, iar în caz că o să o citesc şi o să-mi placă o să am de aşteptat.
    Nu ştiu ce să zic de carte, nu pare chiar genul meu, dar poate când o să fiu într-un reading slump ar merge :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu sunt extrem de curioasa si imi doresc sa citesc cartea. Cu atat mai
    mult cu cat avem de aface cu un triunghi. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Mi se pare foarte interesantă această carte.Mă bucur ca s-a tradus și la noi. Abia astept să o cumpăr,deși din biblioteca mea striga Regina adevărată ca are prioritate :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Vaaaai, cartea asta e atat de asteptata. Am aflat tot de la voi, de pe facebook si bloguri despre ea, si pare atat de frumoasa. Abia astept sa o am <3

    RăspundețiȘtergere