Intalnirile Young Fiction Connection

by - februarie 17, 2016


Ce poate fi mai tare decat sa-ti intalnesti autorul preferat? Pentru un bookaholic, asta e cel mai mare vis! Editura Trei isi propune "să îi aducă aproape pe adolescenţi şi autorii lor preferaţi, prin intermediul unor video-conferinţe lunare".

Proiectul debuteaza pe 26 februarie, ora 18.00, la Carturesti Verona, cand ne vom intalni cu Jenny Han, autoarea cartilor "Tuturor baietilor pe care i-am iubit" si "P.S. Te mai iubesc si-acum".

"Jenny Han ne va povesti despre experienţa sa de tânără autoare, ne va dezvălui o parte dintre proiectele sale viitoare şi, bineînţeles, va răspunde întrebărilor venite din partea publicului."

Jenny Han a scris primul său roman, "Shug" (2006) pe când era încă la colegiu. Au urmat seriile de succes "The Summer I Turned Pretty" (bestseller New York Times) şi "Burn for Burn" (scrisă împreună cu Siobhan Vivian).

În 2014, a publicat "Tuturor băieţilor pe care i-am iubit", un roman sensibil şi amuzant, care sondează trăirile unei adolescente în pragul maturizării. Lara Jean descoperă cât de important este să-ţi asumi sentimentele şi să-ţi asculţi inima.

"P.S. Te mai iubesc şi-acum" este continuarea emoţionantă a bestsellerului internaţionalTuturor băieţilor pe care i-am iubit, carte în care vedem iubirea prin ochii frumoasei Lara Jean. Dragostea nu e niciodată uşoară, dar poate că asta o face atât de minunată.

O emoţionantă explorare a iubirii adolescentine.” – Kirkus Reviews

Felul de a fi al Larei Jean – cu capul în nori, timidă, capabilă de emoţii puternice şi complet naivă când vine vorba de băieţi – sporeşte farmecul acestei poveşti speciale.” –Publishers Weekly

În luna martie ne vom întâlni cu Leigh Bardugo...


... iar în aprilie cu Patrick Ness.



Vă aşteptăm cu mare drag să vă înscrieţi şi să îi cunoaşteţi pe cei mai apreciaţi autori de cărţi pentru adolescenţi. Intrarea este liberă, în limita locurilor disponibile.

Eu cu siguranta voi fi prezenta! Mi-am comandat si cartile care ar trebui sa vina curand si pe care sper ca am sa le termin la timp pentru intalnire. Initiativa mi se pare geniala - chiar daca ar fi fost si mai uimitoare daca reuseau sa-i aduca in Romania in carne si oase. Abia astept! Cine mai vine ^-^ ?

Diana

You May Also Like

7 comments

  1. Ce frumos! Esti asa de norocoasa ca poti ajunge! Eu inca nu am citit cartile "Tuturor baietilor pe care i-am iubit" si "Ps te mai iubesc si acum" insa le am pe wishlist si sper ca voi reusi sa le citesc in viitorul apropiat.
    Asteptam impresii de la intalnire. Chiar sunt curioasa. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos!Ma frustreza faptul ca nu locuiesc si eu in Bucuresti,uneori,caci mi-ar fi placut atât de mult sa particip la astfel de evenimente! :)
    Sa ne spui cum a fost daca te duci! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Din pacate nu pot ajunge mi-ar fi placut enorm de mult sa ma intalnesc cu autoarea.. Dar daca te.duci tu sper sa ne spui cum a fost..

    RăspundețiȘtergere
  4. Este o super ocazie, pacat ca stau la mare deprtare de Bucuresti si nu voi avea cum sa ajung, insa pare foarte tare.

    RăspundețiȘtergere
  5. E destul de tare că reușesc să facă asta, eu nu sunt din București și nici nu sunt fană a autorilor respectivi, dar mi-ar plăcea ca proiectul să fie avizat la scară largă și mai multe edituri să facă asta: ar fi genial să-l aud pe Khaled Hosseini.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi se pare o initiativa foarte faina din partea lor, sa va aduca aproape de autorii preferati. Un big thumbs up pentru Young Fiction Connection.

    RăspundețiȘtergere