Castigatori CONCURS!

by - februarie 09, 2014

In primul rand, vrem sa va multumim ca v-ati inscris mai multi decat data trecuta si speram ca numarul sa creasca la viitorul concurs :)

Buuunnn, vrem sa va mai spunem ca am apreciat ideile voastre si am vrea sa le punem in practica. Am vrea sa participati la discutiile ce se vor face pe blog si sa va spuneti parerile in comentarii si la celelalte postari :D

Ok, ok, acum castigatorii :)



LOCUL 1: ANA MARIA NICULESCU

LOCUL 2: DANIELA ELLA

LOCUL 3: LUPU DIANA

Felicitari! Asteptam mail-urile voastre pe adresa: youngdreams19@gmail.com cu numele complet si adresa 
pana VINERI (14.02.2014). :)

Felicitari si celorlalti participanti si va mai asteptam la viitoarele concursuri.

P.S. Nu uitati de concursul de 100 de abonati pe pagina de facebook ;)

- Adminele ^^

You May Also Like

2 comments

  1. Multumesc mult! Felicitari si celorlalte castigatoare! :*
    O sa va trimit un mail imediat :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumeeesc! Doamne, ce bine ca m-am uitat la postarile din urma, ca altfel... nu stiu ce as fi facut! Trimit si eu mail acum! :x :* Felicitari, Diana si Ana Maria!

    RăspundețiȘtergere