Parody Movies #4

by - februarie 05, 2014

SCARY MOVIE 4 (2006)




Pe scurt:
"Acest film va parodia oficial filmele horror/thriller/action/drama Saw, Saw II, The Village, The Grudge, War of the Worlds, Million Dollar Baby, cu o scurta referire la National Treasure. Inceputul este parodierea lui Saw, in care vor juca Dr. Phil McGraw si Shaquille O'Neal.
Anna Faris si Regina Hall au revenit in rolul prostutelor adorabile Cindy Campbell si, respectiv, prietena ei egoista si obsedata de sex, Brenda. De data asta ele sunt insotite de Craig Bierko in rolul simpaticului Tom Ryan (War of the Worlds), un tip total pierdut in spatiu.
Impreuna ei vor lupta pentru a salva lumea de o necrutatoare invazie extraterestra. Cindy Campbell se muta alaturi de Tom Ryan deoarece are grija de o batrana. Ea descopera ca apartamentul este bantuit de un baietel si incepe sa cerceteze cine l-a ucis si de ce. De asemenea, extraterestrii "Tr-iPods" invadeaza Pamantul iar Cindy trebuie sa afle secretul pentru a-i putea opri."



Parerea mea:
Imi aduc aminte ca acesta a fost ultimul film pe care l-am vazut din serie, chiar daca mai e si o a cincia parte si se zvoneste ca va aparea a sasea. Extraterestri nu sunt tocmai pe placul meu, dar acest film mi-a placut pentru ca e parodie pentru "The Grudge". Abia ce vazusem filmul si mi-a placut, apoi mi-am adus aminte ca nu vazusem Scary Movie 4 si coincidenta a facut ca filmul sa fie parodie dupa The Grudge.
Nu stiu de cate ori am vazut fiecare film din serie, dar cu siguranta le-as revedea cu placere.
Combinatia dintre extraterestri, fantoma din The Grudge si, din nou, fata din The Ring au facut filmul sa para mult mai amuzant decat o simpla parodie pentru seria SAW pe care as vrea s-o vad.
Mereu vad parodiile, iar cand vad filmul original sau remake-ul, mi se pare mult mai prost decat parodia, dar nu stiu de ce... :))
Mda... In rest, personajele cam aceleasi din punct de vedere al interpretarii, actiunea la fel de puerila si haotica, iar ideile amestecate. Asta inseamna o parodie buna si asta inseamna Scary Movie. :)
Va recomand sa va uitati daca nu aveti ceva mai bun de facut sau vreti sa radeti. Nu-i nimic interesant daca nu-ti plac parodiile, dar le voi da punctajul maxim, pentru ca din punct de vedere al amuzamentului si fiindca sunt parodii, notarea se face un pic altfel :D

Nota:



Trailer:


You May Also Like

0 comments