Vampire Academy

by - februarie 21, 2014

Vampire Academy (2014)

Pe scurt :

"Academia Sf. Vladimir nu este o şcoală ca oricare alta, ci un loc secret, ascuns în străfundurile pădurilor din Montana, în care moroii (vampiri vii şi muritori) sunt educaţi în tainele magiei, iar tinerii dhampiri (jumătate oameni, jumătate vampiri) sunt antrenaţi să-i apere de atacurile sângeroase ale strigoilor (morţi vii), cei mai înspăimânttori şi mai periculoşi vampiri.

Rose Hathaway, o fată dhampir, se pregăteşte să devină gardă de corp pentru prietena ei cea mai bună, prinţesa moroi Lissa Dragomir. Antrenamentul pentru lupta cu strigoii este unul dur şi epuizant, iar pe lângă intrigile şi comploturile din Academie, situaţia ei se complică din cauza unei idile tăinuite şi interzise. Având o legătură psihică ieşită din comun, cum nu s-a mai întâlnit de secole, cele două eroine încearcă să facă faţă ameninţărilor..."



Parerea mea :


Probabil sunt printre putinii ciudati care nu au citit seria de carti si totusi s-a dus la film si s-a apucat sa comenteze, ehh dar voi ma acceptati si asa nu? Nu ? OKAY
ASPECT - Nu stiu exact la ce m-am asteptat…dar in orice caz speram sa nu fie un film la care sa ma plictisesc, nu a fost un film care ma plictisit dar cu certitudine m-a dezamagit ingrozitor de tare, nu am avut asteptari deloc mari de la film, din primul moment cand am vazut trailerul am stiut ca nu va fi cel mai bun film pe care l-am vazut in ultimul timp si totusi... Am vazut trailerul de mai multe ori, si efectiv aveam dubii mari in privinta filmului, daca va fi bun, mai putin bun sau chiar dezastruos. Cred ca inceputul a fost partea mea "preferata" din film, intrand scena accidentului care a fost redata ingrozitor de real, si care m-a facut sa spun ca vreau sa vad mai mult, dar imediat dupa asta a urmat prima scena in care Lissa si-a aratat asa numiti colti de vampir, care la propriu aratau stupid de copilaresc, mi-au dat senzatia de plastic. Bataile? Bataile au fost in adevaratul sens al cuvantului patetice, chiar ma gandeam acum doua zile in timpul orei de mate ca si eu as putea "mima" niste batai mai violente sau cel putin mai bunicele, cu siguranta scenele de genul asta m-au facut sa rad si mai mult decat ar fi fost cazul (mda o supradoza de rasete).

Si acum vine partea cea mai rea din toata ecranizarea filmului dupa parerea mea, efectele speciale...ei bine eu nu le-as numi asa, au fost extrem de slabe, sau poate doar eu le-am vazut asa...

PERSONAJE - Ca tot am vorbit doar de lucruri care nu mi-au placut, au fost si cateva scene care mi-au starnit rasul si de care m-am bucurat intr-un fel, cum ar fi cele in care Rose  isi foloseste replicile acide/ironice/amuzante. Ei si ca tot vorbim de personaje, Christian...ei bine daca printr-o catastrofa ar trebui sa vad din nou filmul cred ca doar pentru el m-as mai uita :p

SFARSITUL - Ehh sfarsitul e putin in ceata :)), ultima jumatate de ora din film, eram cu gandul doar cum sa
ies mai repede din sala de cinema, sa spunem ca nu a fost atat de rau ca restul filmului, bine poate sunt putin rea, dar pe ansamblu am ras mult (era sa ma fac si de ras, m-am ridicat in picioare inainte sa se sfarseasca ultima sceva si cred ca toti s-au uitat ciudat, am fost salvata la timp de prietena mea). Din pacate nu recoman acest film, doar daca vreti sa vedeti o "parodie" a cartilor are au avut un adevarat succes.
P.S Sunt singura care a observat ca pentru un film cu vampiri nu a existat pic de sange? Dubios...


Trailer:

Nota:















You May Also Like

4 comments

  1. Am citit primele 3 volume ale seriei, dar filmul nu l-am vazut. Cum ai spus si tu, dupa ce am vazut trailerul, m-am gandit ca nu o sa fie cine stie ce filmul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum am spus si in recenzie, eu nu am citit cartile, dar am tinut mortisi sa merg la film si sa realizez ca am facut o gresala terbila, ma dezamagit si probabil daca nu ar fi fost cativa actori care au facut filmul mai interesant un pic probabil as fi iesit de la film pe la jumatatea lui :)))
    -Laura

    RăspundețiȘtergere
  3. Sinceră să fiu, aş prefera un serial pentru seriile care au peste 5 cărţi. Aşa se pot băga detaliile şi povestea în sine ar fi mai bună. Revenind la film, nici actori nu mi-ai prea plăcut. Felul cum au jucat, zic. A fost, uhm, foarte prost filmul. Şi cea mai naşpa chestie este că oameni după ce văd filmul o să zică că şi cărţile sunt naşpa.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am citit cartile ...M-am indragostit de Dimitri si Rose ii ador .. Am vazut filmul insa nu e asa cum m-am asteptat cartea intrece imaginatia ...

    RăspundețiȘtergere