Leapşa indiscretă! :)

by - februarie 23, 2014

Am gasit aceasta leapsa pe Walking On Letters si am zis, de ce nu?! Bun, sa trecem la treaba :)))

1. Când mă uit spre biblioteca mea...
... innebunesc pentru ca toate cartile sunt ingramadite fiindca nu am loc unde sa le pun pe toate :D
2. Atunci când cineva îmi vorbeşte în timp ce citesc...
... de obicei ma deranjeaza, asa ca trebuie sa fac pauza de la citit :|
3. Când deschid pentru prima dată o nouă carte... 
... ma holbez la coperta si salivez, apoi incep sa o citesc >.<
4. Atunci când păşesc într-o librărie... 
... incerc sa nu am bani la mine :D
5. Când mi se pune pata pe o carte.. 
... trebuie sa fac tot posibilul sa o am. Si atunci cand fac rost de ea, o pun in biblioteca ca intr-un altar :)))
6. Primul lucru pe care îl fac după ce termin de citit un roman... 
... caut poze care sa se potriveasca cu actiunea/personajele din carte :D *don't judge me*
7. Cred că un blog bun de cărţi este acela care... 
... incearca sa faca mai mult decat sa scrie. Sa incerce sa puna gif-uri sau poze care sa ma atraga cumva :D 
8. Atunci când îmi cumpăr cărţi le aleg pe baza...
... descrierilor :D
9. Atunci când îmi aleg viitoarea lectură... 
... ma bazez pe starea mea de spirit in momentul respectiv :)
10. Când o carte nu mă prinde de la început şi o citesc greu... 
... (1) trag de mine sa o termin; (2) poate devine interesanta pe parcurs; (3) o arunc in fundul bibliotecii sa o ia praful :|
11. Cred că atu-ul blogului nostru constă în...
... imaginea colorata si plina de viata care te intampina cand il accesezi :3
12. Atunci când trece o perioadă mai lungă de timp în care nu citesc.. 
... e ca si cum sunt un zombie
13. Legat de obsesia mea pentru cărţi, părinţii... 
... inteleg si de cele mai multe ori ma lasa sa-mi cumpar daca a trecut o perioada mai mare de la ultima partida de shopping :)
14. Pentru mine, un roman bun e.. 
... cel care ma face sa devin dependenta si care nu ma lasa sa-mi iau gandul de la el
15. Am o atracţie puternică pentru personajele...
... de obicei rele, acide, sarcastice si foarte hot *.*
16. Pentru mine, o carte este..
... mai mult decat o lume care poate fi explicata in cuvinte >.<
17. Dacă cineva îmi cere cu împrumut cărţi.. 
... sunt ceva de genu': sa se intoarca intreaga, nou-nouta
18. Atunci când aflu că un roman va fi ecranizat... 
... daca e romanul meu preferat, sunt prima care ia bilet la cinema :D
19. Atunci când cineva spune despre o carte pe care am iubit-o că e proastă...
... ar trebui sa ia distanta ceva vreme :)) 3:)
20. Oamenii care nu citesc..
... nu au viata
22. Dacă ai avea şansa să te căsătoreşti cu un scriitor/o scriitoare, acela/aceea ar fi...
... asta e greeuuu pentru ca am citit doar carti scrise de autoare *poker face*, asa ca spun pas :D

23. Părerea mea despre cititoarele electronice este... 
... ca sunt binevenite atata timp cat le tine bateria 3:)

Si cam asta a fost. Sper ca v-a placut si ca o sa o preluati - daca nu ati facut-o deja :)

You May Also Like

0 comments