We Need Your Help :D

by - februarie 21, 2014

Heeeyyy!!!

No, no, noooo! Party mai incolo. Acum, ceva important: o sa facem o rubrica About US, unde o sa gasiti informatii despre noi 3 :>
Daaaarr... Avem nevoie de voi.
De ce? 
Pai, credem ca fiecare dintre voi are cel putin o intrebare pe care ar vrea sa ne-o adreseze in legatura cu absolut orice (filme, muzica, carti, actori, macare etc...). Si am vrea ca voi sa ne lasati intrebarile voastre pe mail (youngdreams19@gmail.com), mesaj privat pe facebook sau de ce nu, intr-un comm, mai jos, in decursul saptamanii.
Iar noi vom incerca sa facem un video in care sa va raspundem la toate intrebarile...
Hmm, cam atat. Asteptam intrebarile voastre amuzante sau interesante ^.^

ATENTIE! : AVEM INCREDERE IN VOI CA INTREBARILE VOR FI IN LIMITA BUNULUI SIMT SI AL DECENTEI :)

- Love you, Admins

You May Also Like

2 comments

  1. Hei. Am câteva curiozități. Care este filmul preferat al fiecărei admine? Care este cartea preferată a fiecărei admine?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. D: Fulmul? Faces in the Crowd. Cartea? EVE :) Scurt nu? :))
      L: Hmm cred ca am vazut multe prea multe filme ca sa spun cu certitudine care e preferatul meu dar Tristan&Isolda mi-a ramas intiparit in mine si m-a fascinat cu adevarat, cat despre carte acum clar Looking for Alaska e obsesia mea.

      Ștergere