Why We Love 5SOS :3

by - februarie 17, 2014


Sunteti fani? Ati vrea sa vina in Romania? Din cate se pare, baietii stiu de tara noastra nu ca alte vedete. Nu se stie nimic sigur daca vin in Romania, doar am vrut sa va aratam cat de draguti sunt ca au mentionat tara noastra. Daca va uitati pe FB lor, nu au mai mentionat vreo alta tara sau ceva asemanator. *feeling so proud*
Daca ar avea concert la Bucuresti cred ca toate am fi asa:


... sau asa...



P.S. Tipii au cantat in deschiderea concertului celor de la One Direction :D

Lasati-ne un comentariu cu parerea voastra despre #5SOS, daca sunteti fani si daca v-ar placea sa dea un concert in Romania :D




You May Also Like

1 comments

  1. Sunt fana 5SoS de cateva luni.Ca si la 1D abia astept sa vina in romania tara numita de fani celor doau trupe (inclusiv eu) narnia.Cred ca as face orice mi-ar spune parinti daca mi-ar cumpara bilete.

    RăspundețiȘtergere