The Mortal Instruments: City of Bones

by - februarie 10, 2014

THE MOERTAL INSTRUMENTS:CITY OF BONES (2013)

Pe scurt:


"O adolescentă obişnuită din New York, Clary Fray (Lily Collins), descoperă că este descendenta Vânătorilor de umbre, clanul tinerilor războinici pe jumătate îngeri, care încearcă să protejeze lumea de demoni. După dispariţia mamei sale, (Lena Headey), Clary se vede nevoită să se alăture unui grup de astfel de vânători, care îi arată o altă faţă a New Yorkului, numită Downworld, un oraş dominat de vârcolaci, demoni, vampiri şi alţi monştri."



Parerea mea:

Am fost mereu fascinată de poveştile care pot construi de la zero un univers cu totul nou. Instrumente Mortale populează lumea pe care o ştim cu fiinţele fabuloase, cu istoria, poveştile şi eroii ei, împrumutaţi din pandemoniul şi mitologia diferitelor culturi, sau inventate pur şi simplu. Vânători de umbre, demoni, vârcolaci, vampiri...

 Pe de altă parte, m-a atras ca un magnet chimia dintre Lily Collins şi Jamie Campbell Bower(există un moment romantic sensibil orchestrat, chiar dacă recurge la câteva clişee ale scenelor cu tandreţuri din alte filme), Robert Sheehan, în rolul împiedicatului prieten al lui Clary, este foarte bine ales. Momentele de luptă sunt bine coregrafiate, dar - de obicei - creaturile sunt spulberate de armele Vântorilor înainte să realizezi unde au fost loviţi, de fapt. Deci, nu clipiţi. Acţiune - bifat, tensiune - bifat, romantism - bifat.

Desi spre finalul filmului am fost intr-o oarecare masura data peste cap, si finalul nu a fost chiar ce ma asteptam sau mai bine zis ce imi doream sa vad, mai sunt multe de spus in privinta acestui film dar din pacate l-am vazut de ceva timp si imaginile nu mai sunt atat de proaspete in capul meu, dar in niciun caz nu a fost un film la care m-am plictisit, a fost un film interesant si merita vazut .


Nota:



Trailer:






You May Also Like

5 comments

  1. Îmi aduc aminte că am citit cartea cu o zi înainte să merg la film și nu m-a impresionat prea tare, însă filmul mi s-a părut puțin mai bun, pentru că îi punea mai bine în valoare pe Simon si Luke... Dar legat de scena romantică, imediat ce ai pomenit de ea mi-am amintit că pe mine clișeele m-au făcut să râd cu lacrimi și au cam stricat romantismul momentului...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai mare dreptate, au fost cateva scene care m-au facut sa rad haotic de tare, au fost multe replici cu umor pe care le-am savurat , si cat de curand cred ca o sa ma apuc si eu de carte...

      Ștergere
  2. M-am indragostit total de Jamie, e atat de perfect in rolul lui Jace. Lily nu m-a dat pe spate, dar sa zicem ca merge. Pe Sheehan il stiu din Misfits, unde joaca perfect, rolul lui Simon i-a venit ca o manusa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-au plăcut actorii ce au fost aleşi, dar filmul a fost sub aşteptările mele. Nici măcar nu citisem cartea când l-am văzut şi mi se păruse slab, iar după ce am citit cartea mi-am dat seama că era într-adevăr slab. Sper să facă ceva mai bun cu serialul :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Am citit cartile care sunt in numar de 6 + una care s-a pu licat acum de curand . Am.vazut si filmul si ma uit si la seria ...recomand e bestil

    RăspundețiȘtergere