Valentine... WHO CARES?!

by - februarie 15, 2014

Hey, ya, dreamers. M-am intors. Doua zile am fost in pana de net - ce chiiiiinnnn :'( -, dar e okay acum :D


Pff, ieri - Valentine's Day. Peste tot unde intorceam capul vedeam cupluri si ciudati care asteptau pe la colturi, intr-o mana cu telefonul, in cealalta cu cadoul si trandafirul. Fara suparare baieti, dar unii dintre voi sunt chiar penibil de amuzanti. De ce sa va apucati sa faceti un lucru asa de nenatural, cand ati putea foarte frumos sa faceti un gest mic, dar sincer?!








Poate ca sunt eu prea dura, dar chiar daca as avea cu cine sarbatori, tot nu as face toata sarada asta si nici n-as da curs unei tampenii ca asta - fara suparare. :)) Prefer sa stau singura sau cu cele mai bune prietene decat sa incep sa-mi caut in disperare un partener de VD... 

O, da, si mai sunt tipele alea care, desi vor al naibii de mult un iubit, incep sa spuna ca s-au "resemnat". N-am nimic cu ele, dar totusi:

Oho, si ca tot am inceput asa cu categoriile, pe langa cupluri siropoase, ciudati panicati si tipe disperate, cred ca ar mai fi cuplurile alea cu adevarat sincere, dar care - din pacate - sunt foarte putine. E ceva dragut sa primesti un cadou, dar isi pierde din valoare cand stii ca e facut oarecum fortat sau ca "asa trebuie". Cuplurile alea care nu sarbatoresc VD si care sunt asa de nepasatoare si amuzante... Cuplurile alea merita respect!

Hihihi :3 Daca ar fi sa sarbatoresc vreodata VD, nu as face asa ceva: nu tu buchet de trandafiri, nu tu bomboane, nu tu plusuri stupide, nu tu felicitari. As vrea un gest mic, care sa insemne mult...

Ok, si la capatul listei cred ca sunt eu :)) Forever alone. Me and my BFF. Me and my boyfriends from bands. My and my not-normal-things. :D 

Mda... Si cam atat cu sarbatoarea asta ciudata. Voi ati sarbatorit-o? Sau preferati o carte in schimb? :3
 

You May Also Like

0 comments