Vacanta & Co.

by - februarie 02, 2014

Nu stiu cum sa incep, asa ca BU-YA! :)


Fiindca ne-am luat doua saptamani de vacanta, planurile se maresc, asa ca voi incepe sa palavragesc despre planurile de vacanta si chestii neinteresante :D

In vacanta imi propun sa termin de citit Anna si sarutul frantuzesc pe care am lalait-o de un car de vreme si sa ma apuc de o alta carte, poate random sau seria Dincolo de moarte, Sub aceeasi stea ori Destine la limita... O sa dau cu banu', e cam greu de ales.

Yep si am de gand sa termin sezonul 3 din American Horror Story :3 si vreau sa ma apuc de Bitten, poate si alt serial. Propuneri? :D

Si pentru ca afara e frig, e zapada si e plictiseala, eu stau ca molusca in casa si mda... nu  prea am ce face. Olipiada e in 3 saptamani si cred ca pot sa mai aman putin cu invatatul :D

Siiiii ca sa vedeti ca statul meu degeaba nu e chiar degeaba, uitati peste ce am dat :P~
Pluuusss ca Laura mi-a aratat chestia asta flocosabila si super-adorabila odododododod
Siiiii ca sa fie complet, Laura, uite prietenii nostri din viitor :)))
Cameron Dallas
Ash(ton) Irwins
Nevermind :))))))
Cred ca asta a fost... Marti ne gasiti la lansarea de carte a volumului 2 din seria Dincolo de moarte de Adina Speteanu. Abia asteptam!!!
Si nu uitati de CONCURSUL activ pe blog. Cu cat mai multi cu atat mai bine ;)

You May Also Like

0 comments