Recenzie "ANNA SI SARUTUL FRANTUZESC" de Stephanie Perkins

Data aparitiei: Martie 2013
Traducator: Cristina Jinga
Numar pagini: 304
ISBN: 978-606-93335-2-5

Comanda aici, aici sau aici (in engleza).

Despre autoare:
Stephanie Perkins a lucrat mereu cu cartile: mai intai ca librar, apoi ca bibliotecara si acum ca romanciera. Ii plac aventurile nebunesti, mocha latte, povestile cu zane, muzica la volum tare, plimbarile prin cartier, ceaiul de iasomie si somnul de dupa-amiaza. Si saruturile. Stephanie si sotul ei locuiesc in muntii din Carolina de Nord, Statele Unite.

"Anna si sarutul frantuzesc
, o carte amuzanta, plina de suspans. Stephanie Perkins a scris o carte care cu siguranta o sa topeasca inimi. Anna asteapta cu nerabdare inceperea ultimului an de liceu in Atlanta, unde are o slujba ideala, o prietena fidela si un baiat pe care vrea sa il cucereasca. Lucrurile se schimba si Anna merge la un internat din Paris. Aici il intalneste pe inteligentul, cuceritorul  Etienne St. Clair. Totusi, exista o problema „St. Claire e deja luat“, are o iubita. Anna isi repeta „suntem doar buni prieteni, suntem doar buni prieteni“, dar sentimentele, reciproce, devin de neinlaturat. Oare se va sfarsi totul cu mult asteptatul sarut frantuzesc? Cei care vor citiAnna si sarutul frantuzesc vor avea ocazia sa descopere Parisul, pas cu pas, prin ochii a doi tineri adolescenti, poate mai frumos si mai interesant ca orice alt ghid scris vreodata al Parisului."

Josh-Rashmi-Anna-Etienne-Meredith

Bun, sa vedem. "Anna si sarutul frantuzesc" a fost una dintre cele mai bune carti pe care le-am citit vreodata. Ok, n-am citit foarte muuullltt carti, dar recunosc ca asta chiar m-a dat pe spate. Totul a fost perfect. TOTUL. De la persinaje, pana la actiune, intriga si povesti de dragoste. Fiind mai multe personaje, putem afla cate ceva despre fiecare: Rashmi are ceva frati mai mici sau mai mari, Josh deseneaza, Mer asculta muzica data foarte tare, Anna e confuza, iar Etienne e pur si simplu PER-FECT <3
La inceput am crezut ca va fi o poveste clasica de dragoste si finalul va fi previzibil, dar pana la final, poveste si intriga mi-a placut asa de mult, incat nu mi-a mai pasat de nimic. Traiam tot ce se povestea si am ramas fascinata de cate poti invata citind o carte YA; lucruri pe care nu le inveti de obicei asa de repede, cand vine vorba de franceza.
Imi place foarte mult ca actiunea se petrece in Paris, dar la o scoala americana. Ii adauga ceva aparte, mai ales ca se afla in orasul dragostei.
Anna se indragosteste de Etienne St. Claire, dar la inceput nu intelegea nimic. Etiene este un baiat: cu nume frantuzesc, accent britanic, dar mama lui e din San Francisco si e al naibii de sexy. Un baiat destept, amuzant si care arata bine, ce ti-ai putea dori mai mult?! La inceput ei devin cei mai buni prieteni, dar, pe parcurs, Anna isi da seama ca e ceva mai mult decat prietenie intre ei.

Triunghiul amoros dintre Anna, Etienne si Ellie, se transforma in ceva mai mare pentru ca St. Claire e dorit si de Meredith, prietena Annei. Anna va renunta la Etienne pentru Meredith? Etienne o sa ramana in continuare cu Ellie? Dar Rashmi si Josh, raman impreuna chiar daca se cearta tot timpul? Si Anna o sa-si primeasca sarutul frantuzesc atat de dorit?
O adevarata poveste de dragoste, cu suisuri si coborasuri, cu situatii neprevazute si un final cuceritor, "Anna si sarutul frantuzesc" a meritat fiecare pagina citita si v-o recomand din suflet. :3

Nota: 5+/5