Leighton Meester și Adam Brody s-au căsătorit!

by - februarie 19, 2014



La doar nouă luni de când s-a aflat că sunt împreună, cei doi actori au hotărât să facă pasul cel mare. Leighton și Adam au avut parte de o nuntă privată la care au participat doar familia și prietenii.

Cei doi s-au cunoscut pe platourile de filmare ale producției 
The Oranges în anul 2011, iar în urmă cu patru luni logodna lor a fost anunțată. Deocamdată nu există fotografii de la eveniment, dar imediat ce vor apărea le vom posta.










You May Also Like

6 comments

  1. Nu sunt eu mare fana a lui Adam Brody, dar Leighton Meester e una dintre actritele pe care le ador. Chestia e ca... atunci cand am vazut prima poza cu ei, am crezut ca tipul e Cory Monteith, dar ... deh, nu are cum. Totusi, seamana bine cu el.
    In fine, eu abia astept sa vad mai multe poze. Le sta bine impreuna.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nici n-am vazut GG, dar Leighton mi se pare adorabila intr-un fel sau altul. Yup, chiar le sta bine impreuna :)
      - Diana

      Ștergere
  2. sunt prea frumosi oamenii astia :|

    RăspundețiȘtergere
  3. OMG ! Adam Brody e super, îl ador. :x

    RăspundețiȘtergere