ANUNTURI!

by - aprilie 20, 2014


Hey, dreamers :)

Vrem sa va uram:

 PASTE FERICIT & SARBATORI FERICITE ALATURI DE CEI DRAGI!


Speram ca iepurasul va aduce ceea ce va doriti :) 
[ P.S. Ce vreti sa va asuca iepurasul? :)) ]

In alta ordine de idei, ne gandeam la un concurs de fidelitate. Propuneri in privinta premiului? 
Inainte sa il facem, am vrea sa stim cati dintre voi s-ar insrie :) - nu de alta, dar sa nu-l facem degeaba :D
Se va desfasura, in principiu, pe o luna de zile, iar asta consta in faptul ca trebuie sa comentati la fiecare postare din luna respectiva. Pentru intrari in plus nu ne-am gandit inca, dar speram ca sunt doritori :)

De asemenea, pentru activitatea pe blog oferim premii - cred ca am mai spus-o, dar nu-i bai, repetam.
Comm-uri cu opiniile voastre, intrebari, orice si puteti primii, la sfarsitul lunii, un premiu :)

Apropo de intrebari si comm-uri, ne-am facut timp si v-am raspuns la toate - TOATE -comm-urile lasate (si cele vechi), asa ca, de acum in colo, verificati-le pentru ca noi va raspundem :) ^_^

Si cam atat. Azi e Pastele, presupunem ca ati fost deja sa luati lumina, impartasanie si toate cele...


Ne citim in curand!

- ECHIPA DHW -

L & D

You May Also Like

3 comments

  1. Well, hello fetelor! Paste fericit si bucurii alaturi de cei dragi! Inca de cand s-a produs minunea -GFC-ul eu a functionat-, am fost prezenta pe aici, pentru ca imi place blogul, iar voi sunteti super de treaba. Asa ca, da, la un concurs de fidelitate m-as inscrie :D Ca premiu, nu stiu.. Poate Sub aceeasi stea? Sau, ceva nou de la Leda/ Trei. Nu stiu :)) Anyway, multumim pentru urari, ce ne urati voi noua, va uram si noi voua. Oaah, ce de pronume am folosit :)) Va pup :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru urari si doresc sa aveti si voi un Paste fericit! Ce va aduce iepurasul? Sau poate a trecut mai devreme si deja v-a lasat cadoul. Sper sa vi se indeplineasca dorintele! Eu inca nu stiu ce o sa imi aduca:)) Despre concursul de fidelitate, suna interesant. Eu vreau sa particip. Sper sa se inscrie si alte persoane. Ca premiu, chiar nu stiu. O carte nou aparuta sau una care v-a placut voua foarte mult. Nu prea conteaza. Eu as participa pentru ca imi place mult blogul.
    Mi-ar placea sa aflu mai multe despre voi si sa vorbim mai mult pentru ca sunteti de treaba!
    Apropo, frumoasa poza cu Spongebob (imi place mult desenul:)) )

    RăspundețiȘtergere
  3. Paste fericit si Hristos a inviat! Blogul este super :) De Paste am primit niste carti de la parinti ^.^ (yeeey!). Voi ce ati primit ? Concursul ? :-?? mi se pare o idee frumoasa si eu as participa :D ... hmm in legatura cu premiul . O carte ar fi o idee buna :)

    RăspundețiȘtergere