What Do You Think About...

by - aprilie 27, 2014


You May Also Like

9 comments

  1. Toti sunt frumosi in felul lor, dar in slecial imi plac cei: Dior, Chanel, Alexander McQueen si YSL. Voua care ca plac?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi plac toate. Intr-un mod ciudat imi imaginez cum ar fi sa le incerc pe toate, purtandu-le in zile diferite dupa starea de spirit :3
      - Diana

      Ștergere
    2. Uf, interesantă idee. Mă întreb cam care cărei stări de spirit s-ar potrivi ...

      Ștergere
    3. DA, si eu mi-am imaginat cum mi-ar sta si nu stiu :)) daca as purta Alexander Wang, as arata ca Lady Gaga. Ar fi o provocare:))

      Ștergere
  2. Chanel, Alexander McQueen si...o, toti imi plac, sunt diferiti si fiecare are ceva frumos aparte.

    RăspundețiȘtergere
  3. Doar mie mi se par putin ciudati? :)))
    Totusi imi plac cei de la Chanel, Alexander McQueen si YvesSaintLaurent! :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie nu-mi place niciuna din perechile de mai sus. Sorry, me is weird. Eu prefer ochelarii de tip pilot, pătrățoși, oarecum :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Asta a fost si prima mea impresie. La inceput mi s-a parut ca seamana putin cu ochelarii pe care ii purtau unii eroi din desene animate ca sa nu fie recunoscuti...:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Oare cat ajunge o pereche de ochelari ca acestia?

    RăspundețiȘtergere