The Fosters (2013) - Recenzie

by - aprilie 17, 2014

Descriere:
"'The Fosters' este un serial de televiziune produs de ABC Family. Acesta urmareste viata familiei Foster compusa dintr-un cuplu de lesbiene (Lena & Stef), un copil biologic - al lui Stef din mariajul cu Mike - (Brandon), gemenii adoptati (Mariana & Jesus) si, mai nou, de cei doi frati care intra in vietile lor, Callie si Jude, dintr-o casa de adoptie. Conceptul este nou, iar Callie si Jude urmeaza sa fie adoptati de familia Foster, numai ca intampina cateva dificultati care ar putea schimba radical situatia."





Parerea mea:


De serialul acesta am aflat de la o colega care imi tot povestea despre el. Am vazut reclame, dar nu m-a atras intr-un mod aparte. Am zis sa-i dau totusi o sansa, iar saptamana asta am terminat sezonul 1 (sezonul 2 urmand sa apara la inceputul verii).
Mi s-a parut interesant faptul ca parintii familiei sunt, de fapt, un cuplu de lesbiene, ceea ce mi se pare de apreciat. Stef a avut un mariaj cu Mike, iar Brandon este baiatul ei biologic de 16-17 ani. Cele doua au adoptat gemenii cu ani in urma, iar acum cei doi au 16 ani si... multe probleme. Familia pare perfecta, chiar daca putin neobisnuita, dar cand Callie intra in viata lor, totul se schimba.

Callie este o fata ce a iesit de la scoala de corectie si pusa intr-un program de adoptie, iar Lena crede ca ar ajuta-o cumva, insa, Callie vrea sa-si recapete fratele, asa ca adolescenta de 16-17 ani, fuge pentru a-si salva fratiorul de 12 ani.
Casa devine din ce in ce mai numeroasa cand Callie si Jude se muta si incep sa faca parte din familie. O casa plina de adolescenti si Lena vrea un bebelus!
Familia Foster trece prin incercari grele, care ii face pe membrii ei sa pretuiasca orice clipa impreuna. Callie dezvolta o afectiune pentru Brandon, dar nu pot fi mai mult decat frati, asa-i?! - avand in vedere ca vor fi adoptati.
Mi-a placut serialul (am urmarit zilnic cate 3-4 episoade :)) ) - dontjudeme :P
Il apreciez, mai ales, pentru faptul ca este acest cuplu de gay care si-au facut o familie numeroasa si fericita. Avem ce invata de la ele! Imi place ca nu sunt judecate si nu incepem sa judecam lumea dupa ceea ce vrea sa faca - gay, lesbi, emo etc.
Brandon canta la pian, iar Callie la chitara si asta mi-a placut enorm si asteptam secventele cand aveau sa cante din nou, desi Callie e incepatoare :3









Pe per total, a meritat, dar nu pot sa spun ca m-a dat pe spate. Astept sezonul 2 si sper ca ABC Family sa nu-l anuleza asa cum au facut cu alte seriale (The Secret Circle, 9 Lifes of Chloe King etc.).
P.S. Jennifer Lopez este producatorul executiv ;)

Nota:



Trailer:

Poster:

- Diana

You May Also Like

5 comments

  1. Nu stiam de serial, cred ca o sa ii dau si eu o sansa. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. nu stiu ce sa spun ... dar presupun ca merita o santa :-?? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu zic ca da, mai ales ca e ceva nou (cu lesbi si adoptatul etc) pentru un serial ^_^
      Sa ne spui cum ti se pare daca te hotarasti sa te uti :)
      - Diana

      Ștergere
  3. Am inceput si eu de curand "Foster Family" si imi place foarte mult, in plus am o alta viziune a cuplurilor Gay.

    RăspundețiȘtergere