Stilul zilei

by - aprilie 30, 2014

You May Also Like

11 comments

  1. Stiu ca sunt multi cei carora le plac, dar eu nu ma impac deloc cu pantofii Oxford (cred ca asa li se spune). Sunt mai mult adepta tenesilor si a baschetilor. In schimb salopeta e superba! Am si eu una pe rosu ^_^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, nici eu nu sunt adepta acestui tip de pantaloni, nu-mi plac! Și mă bucur că am mai găsit pe cineva care să aibă o părere asemănătoare. Asta e, gusturile nu se discută :D

      Ștergere
    2. Mie imi plac, dar nu neaparat modelul asta. Mi se par prea masculini acestia. Cred ca incurc modelele. Cei de care vorbesc eu sunt mai finuti si au mici gaurele in ei.

      Ștergere
    3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    4. Pantofi* , parcă nu mai ştiu ce vorbesc. Si Elena, nu gaseam cuvantul potrivi..ai spus bine ,acesti pantofi sunt prea masculini..

      Ștergere
    5. Da, imi plac modelele mai feminine. Nu stiu cum se cheama acel model.

      Ștergere
  2. Foarte dragut stilul!! Singura mea problema sunt pantofii. La fel ca si @furelise, port mai mult tenesi si bascheti, pentru ca in ei ma simt cel mai bine. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am inceput sa imi cumpar mai multi tenesi pentru ca este adevarat, sunt mult mai comozi.

      Ștergere
  3. Salopeta e simpatică, dar pantofii nu sunt chiar genul meu :)). Sunt mai mult adepta tenesilor, baschetilor sau bocancilor...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place salopeta. Si eu am avut una cand eram mai mica.

      Ștergere
    2. E simpatica. Am si eu una, dar alta culoare...

      Ștergere