Then & Now #6

by - aprilie 27, 2014

Ariana’s photoshoots (2008-2014)


You May Also Like

9 comments

  1. Vai, cat imi place Ariana :x Are o voce atat de buna si de frumoasa. Mi-a placut colaborarea ei cu Nathan Skyes, si acolo m-am si indragostit de vocea ei. Se vede cu ochiul liber schimbarea. De la primul rand pana la al cincilea, chiar primele poze.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ariana e perfecta, o ador la 1,55 m chiar e perfecta :3 ♥♥
      -Laura

      Ștergere
    2. nu stiam ca este asa de micuta, chiar parea inalta. Cred ca mi s-a parut:))

      Ștergere
    3. Elena, sa stii ca am avut aceeasi reactie ca a ta:))

      Ștergere
    4. Da, nu cred ca suntem singurele:))

      Ștergere
  2. Woooow! Nici nu as fi putut sa o recunosc in prima poza! Este foarte frumoasa si vocea ei este speriala. Mi-a placut mult spectacolul pe care l-a sustinut la AMA 2013. Este cu adevarat talentata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. E super tipa! Imi plac aceste outfit-uri ale ei. Ii stau foarte bine! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Ariana e perfecta! Cred ca e una dintre cele mai simpattice vedete.

    RăspundețiȘtergere