The Chocolate Book Tag

by - aprilie 22, 2014

Am vazut leapsa asta pe mai multe bloguri, asa ca am zis sa o incerc si eu :)

Ciocolata neagra - o carte care are un subiect intunecat (abuz, violenta, viol, moarte, singuratate etc.)

Hmm, din cate am citit, cred ca aceasta ar fi cea mai potrivita... O.o
[Recenzia pe blog]

Ciocolata alba - o lectura amuzanta sau vesela

Mi-a placut mult cartea si cred ca e si putin amuzanta... <Recomaaaand>
Poate ii fac si recenzie daca imi mai amintesc ceva :))

Ciocolata cu lapte - o carte despre care s-a vorbit multa vreme si pe care mori de nerabdare sa o citesti

Laura a citit-o si deja nu mai pot. O am si e prima carte pe care o citesc dupa ce termin... Hmm, nu mai conteaza :))

Ciocolata cu caramel - o carte care te-a facut sa te topesti in interior in timp ce o citeai

De-a dreptul ododododo :3 Gasiti recenzia pe blog ^_^

Kit-Kat fara biscuitele crispy - o carte care te-a suprins de curand
* okay, am gasit intrebarea in 2 varinate, dar am s-o pastrez pe aceasta *

M-a surprins, dar in sensul rau. Ma cam dezamageste cartea asta :(
O citesc greu si sper s-o termin, apoi sa-i fac recenzie... Mai multe detalii atunci.

Snickers - o carte de care, cand auzi, innebunesti

Nu ma luati in nume de rau, dar eu - si Laura duahh :))) - nu am citit seria. Nu pot! Am citit jumate din prima carte si m-a plictisit. Nu inteleg de ce e asa de uimitoare seria. Nu-mi plac vrajitoarele! Am zis-o.
(Okay, doar bufnita alba a lui Harry - HEDWIG?!)

Ciocolata calda cu crema si bezele - la ce carte ai apela daca ai dori o lectura confortanta?

Gasiti recenzia pe blog :)

Cutie cu ciocolata - care serie crezi tu ca are o mare varietate si cate putin din toate?

No, no no no no! Eu nu citesc serii de carti. Sunt multe carti de care ma plictisesc. N-am mai citit o serie de carti de ani buni - Jurnalele lui Stefan/Vampirilor. O sa incep sa citesc, din nou, serii, dar nu ma pot pronunta la aceasta "intrebare"
Pas :D

Oh, gata? Hmm, repede :(
Dau leapsa tuturor celor care n-au luat-o deja. Puteti lasa comm cu link-ul de la blog sa aruncam si noi un ochi ;)

- Diana

You May Also Like

10 comments

  1. Cum ti s-a parut Cautand-o pe Alaska ? As vrea sa o citesc , dar nu am cartea :/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://dreams-have-wings.blogspot.ro/2014/04/recenzie-cautand-o-pe-alaska-de-john.html
      Recenzia de pe blog, scrisa de Laura :3
      - Diana

      Ștergere
  2. Mie mi-a placut Harry Potter. Nu cred ca aceasta serie este genul vostru. Pe mine m-au fermecat, dar stiu si alte persoane care nu pot citi cartile

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi se pare foarte tare leapsa asta cu ciocolata!! :D
    Si eu am incercat sa citesc HP, dar m-am lasat repede. :))) Poate, intr-o zi o voi privi cu alti ochi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Okay, deci mai exista si oameni ca mine. Welcome to the club :))
      - Diana

      Ștergere
    2. Da, chiar este o idee super:)) si imi place cum ai ales cartile.

      Ștergere
  4. Draguta leapsa, si eu am facut-o doar ca mai diferita. Sincer, si eu am inceput sa ma uit la filmul Harry Potter, dar nu m-a prea atras. De serie nu ma pot pronunta pentru ca nici nu am inceput sa o citesc, totusi, ii dau o sansa sa vad :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dragut :) Aleluia, oameni care n-au citit/vazut HP :)) Nu ma mai simt ca o ciudata :))
      - Diana

      Ștergere
    2. :)) Si eu m-am simtit ca o ciudata pana sa citesc leapsa ta. Nu stiu de ce, dar aveam impresia ca toti au citit Herry Potter si eu eram singura ramasa afara din cadru :))

      Ștergere