In My Mailbox #4

by - aprilie 13, 2014


Heyyyy!
N-am mai facut de mult timp rubrica asta, asa ca, iata ce carti ne-am mai luat. Cam slabut luna asta :))


Pentru ca trebuia s-o am si i-am facut recenzie daca vreti sa aruncati un ochi ;)
E absolut geniala. M-am indragostit de cartea asta. 
Preferata mea, cu siguranta! ^_^

- Laura


Hmm, 'Te astept' am castigat-o pe Mythical Books - multumesscc :)
'Cautand-o pe Alaska' am luat-o din cauza lui John pe care vreau sa-l felicit ca omoara toate personajele principale :))
'Maximum Ride' vol 3 l-am castigat pe pagina de facebook Carti cu Colti - multumesc mult :)

- Diana

De asemenea, un exemplar al cartii 'CAUTAND-O PE ALASKA' va asteapta la concursul de pe blog ;) Grabiti-va, nu mai dureaza mult! :)


You May Also Like

2 comments

  1. Cautand-o pe Alaska e asa draguta <3 De abia astept sa o citesc si eu. Daca nu o primesc, o astept la reducere si mi-o cumpar 100% <3 Spor la citit! :*

    RăspundețiȘtergere