Leapsa - obiceiuri livresti

by - aprilie 11, 2014

Pentru ca e vineri, pentru ca afara e racoare si innorat, pentru ca n-am ce face, am luat leapsa acesta de la Rose si va indemn s-o preluati si voi, e chiar amuzanta. Aveam nevoie de o leapsa, asa ca daca mai aveti, lasati link-ul in comentariu... N-am ce face zilele astea :3

1. Ai vreun loc preferat în casă în care citești?
Hmm... Patul? Da, cred ca doar in pat pot sa citesc. Patul din camera mea :3

2. Semne de carte sau o hârtiuță oarecare?
Clar semne de carte! Sunt adorabile >.<

3. Poți să te oprești din citit brusc sau trebuie să termini pagina/capitolul?
Depinde de cine ma intrerupe. De obicei sunt ai mei, asa ca trebuie sa las cartea pentru cateva momente. Mai sunt si momentele cand imi cad ochii in gura si chiar trebuie sa ma opresc unde apuc :D

4. Mănânci sau bei în timp ce citești?
De ce as face asta? Ma opresc din citit sa mai beau apa, dar in rest... NU O.o

5. Poți să citești în timp ce te uiți la TV sau asculți muzică?
Ce?! Pai ori citesc, ori ascult muzica, ori ma uit la TV. Nu pot toate in acelasi timp...

6. Citești cărțile pe rând sau mai multe simultan?
Asta! Am incercat asta cu Harry Potter si m-am plictisit de primul volum dupa cateva capitole - okay, aruncati cu rosii - si in acelasi timp mai citeam Divergent. Nu zic ca mi-a luat o tona sa termin Divergent. Deci cate una, pe rand :D

7. Citești doar acasă sau peste tot?
Si p-asta am incercat-o in RATB. E groaznic. Tot cu Harry Potter. Deci doar acasa sau intr-un loc unde e liniste XD

8. Citești cu voce tare sau în gând?
Pai atata timp cat citesc pentru mine, citesc in gand. Cu voce tare nu ma pot concentra. Imi zboara gandul in alta parte :))

9. Sari pagini?
Din nou, de ce as face asta?

10. Scrii pe cărți?
DE CE, oameni buni, as face asa ceva? Poate sa notez pe o foaie sau sa fotografiez citatul, dar nu mazgalesc pe carti - daca nu-s manuale scoalre :D

- Diana

You May Also Like

4 comments

  1. Dragute raspunsuri, am facut-o si eu:
    http://in-love-with-books002.blogspot.ro/2014/04/leapsa-obiceiuri-livresti.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt frumoase semnele acele de carte. Si eu mi-as cumpara. Am vazut ca exista si lampa pt carte:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Avem semne de carte officiale pentru blog. Le dam la concursuri alaturi de premii. Asa ca stai pe aproape :)
      - Diana

      Ștergere