The top 10 highest-grossing films of all time

by - aprilie 28, 2014











You May Also Like

12 comments

  1. Am vazut Transformers, Titanic, Harry Potter si Avatar si m-am declarat fana a celor trei. Mi-au placut foarte mult, si chiar sunt filme foarte bune. Mai am de vazut restul, ce-i drept, dar ma atrage The Dark Knight Rises, Frozen si... atat. Restul nu ma atrag. Abia astept sa le vizionez :x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frozen e genial *.* Titanic la fel. HP? N-am vazut. Avatar? Neah! Celelalte? Nu ma pot pronunta :D
      - Diana

      Ștergere
    2. Da, nici mie nu mi se pare Avatar asa cum ma asteptam ca o sa fie:)) si acum o sa mai apara inca 3 filme avatar:))

      Ștergere
  2. Frozen, Frozen, Frozen...Scuze, m-am blocat la Frozen e pur si simplu GENIAL, minunat, superb. Dintre toate mentionate mai sus doar „Stapanul inelelor” nu a reusit sa ma impresioneze sau sa ma convinga ca e special...Harry Potter part2 nu l-am vazut, deci nu ma pot pronunta...:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 'Let's build a snowman ^_^ '
      - Diana & Laura -

      Ștergere
    2. Oh...is awesome<3. I really love this! :3

      Ștergere
    3. Trebuie sa vad neaparat Frozen:))

      Ștergere
    4. Da! Trebuie, e genial, minunat, perfect, superb..ah, uita-te si ai sa vezi :)) :3

      Ștergere
    5. Aa, toata lumea spune asta despre el:))

      Ștergere
  3. Din Harry Potter inca n-am vazut toate filmele, desi tot zic ca o s-o fac intr-o zi. Mai e mult pana o sa vina. Titanic, cred ca l-am vazut de n ori si tot l-as mai vedea. :))) De Frozen nici nu mai spun!! E mai mult decat genial!! E asdfghjkl!! <3 <3 <3 Tin minte ca dupa ce am iesit din sala de cinema, tot drumul pana acasa, eu inca fredonam melodia de la final!! :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa am patit si eu. Melodia e minunata, cred ca am invatat-o cap-coada fara sa vreau :))

      Ștergere
  4. Niste filme minunate. Cred ca sunt chiar preferatele mele!

    RăspundețiȘtergere