Wave of music #24

by - aprilie 28, 2014



You May Also Like

9 comments

  1. Imi place mult melodia, chiar daca video-ul nu se vede prea bine! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, vocea ei este tot ce conteasa. Sper sa am sansa sa merg intr-o zi la concertul ei <3

      Ștergere
  2. Canta bine live, se vede ca are voce, pe langa alte "vedete" care live mai mult ne chinuie urechile...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, in ziua de azi nici nu mai canta live:)) mereu au probleme ca isi pierd microfonul si muzica continua sa cante

      Ștergere
  3. Ariana a evoluat foarte mult de la inceputul carierei ei si eu una zic ca arata asta la fiecare aparitie noua
    -Laura

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate, se vedea ca in spatele talentului ei e si foarte multa munca

      Ștergere
  4. Are o voce minunata! Atat ea cat si Iggy Azalea.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ieri poze, azi video. Ariana si evolutia ei. N-am auzit de Iggy Azalea in toata viata mea de cand ma stiu, si culmea, am 20 de ani... deci viata n-a fost atat de scurta.
    Cum am zis, ii ador vocea. O ador pe tipa asta pentru prestatie, prezenta si alte cele. E perfecta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai Iggy Azalea nu cred ca este de mult pe piata muzicala. Eu anul trecut am aflat de ea.

      Ștergere