Stephenie Meyer’s Production Company Options ‘Not A Drop To Drink’

by - aprilie 25, 2014


Stephenie Meyer and Meghan Hibbett’s production company, Fickle Fish Films, which produced the film adaptations of Meyer’s novel The Host and Austenland, have optioned rights to Mindy McGinnis’ debut young-adult novel ‘Not A Drop To Drink’.

HarperCollins published Mindy McGinnis’ debut novel last September 2013. The novel is based on the premise of a survival story set in a world where fresh water is almost nonexistent. The story centers on the character of Lynn, whose survival in the dystopian world means protecting her precious freshwater pond against drought, snowless winters, coyotes, and most importantly, people looking for a drink. Having a pond requires the fortitude to protect it, something Mother taught her well during their quiet hours on the rooftop, rifles in hand. But wisps of smoke on the horizon mean one thing: strangers are coming.

Meghan Hibbett said in announcing the deal:

“Mindy’s unique voice made for a truly riveting read; this story seamlessly blends gritty and dangerous dystopian realism with the larger themes of life vs. survival that we feel audiences will really respond to.”

You May Also Like

11 comments

  1. Mi-a placut cartea "Gazda". Este in top3 carti preferate , cel facut de mine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am vazut doar filmul si e destul de bun :)
      - Diana

      Ștergere
    2. da, am vazut si filmul, mai ales ca joaca Saoirse Ronan. O ador<3

      Ștergere
  2. De la ea am citit doar ultima carte din seria Twilight, Zori de Zi. Mi-a placut cum a scris volumul, si de atunci tot imi doresc sa citesc toata seria. Cap-coada. Scrie bine Stephenie. Nu am citit Gazda, dar am auzit multe lucruri bune despre ea. Si acum am citit ca e si film:)) Sunt cam in urma cu "noutatile".

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pff, eu n-am citit nimic de autoarea asta. Sunt o ciudata - nu aruncati cu rosii :))) DAR, am vazut seria Twilight si Gazda... ehh :3
      - Diana

      Ștergere
    2. Nu arunc cu rosii:)) Am citit si eu o carte si am vazut filmele. Mare chestie:)) Gazda suna chiar bine, dar si infricosator datorita numelui. E de groaza?:))

      Ștergere
    3. Nu. E ceva cu 'extraterestrii' sau asa se vrea. Cica un 'virus'... Ma rog, iti recomand filmul ;)
      - Diana

      Ștergere
    4. Mi-a placut mai mult The Host decat Twilight

      Ștergere
  3. Doamne o iubesc pe Stephenie Meyer. Seria Twilight a fost una dintre preferatele mele si va avea mereu un loc special in inima mea. Cat despre Gazda...cartea asta m-a facut si sa plang si sa rad, a avut de toate: suspans, actiune, descriere, personaje bine conturate. Scriitoarea aceasta are ceva talent si cartile ei niciodata nu m-au dezamagit :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Spre rusinea mea, n-am citit nicio carte de-a autoarei. Am vazut doar cateva din filmele seriei "Twilight", iar asta e toata experienta mea cu autoarea. :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hm...daca vrei ai putea incepe cu Gazda. E o carte minunata <3

      Ștergere