Stilul Zilei

by - aprilie 28, 2014

You May Also Like

13 comments

  1. Asta-i așa de Alaska Young! Maieul trebuia să fie portocaliu și era perfectă ținuta! Oh, apropo, am terminat cartea aseară. Mi-a plăcut foarte mult; Se pare că John Green are o chestie pentru metafore, și asta mi-a plăcut cel mai mult. În schimb titlul nu mi s-a părut cel mai potrivit. Cred că ar fi mers ceva cu un labirint, sau ceva legat de Marele Necunoscut :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am citit cartea(dar vreau ) si habar nu aveam ca e de la Alaska daca nu-ti citeam comentariul :)).

      Ștergere
  2. Ik ik e perfect :3 cred ca titlul ma intrigat mult de tot si chiar daca nu a mers mana in mana cu toata actiunea cred ca are un farmec aparte...si ma bucur din suflet ca ti-a placut ♥
    -Laura

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca ar fi altceva in locul maieului, tinuta ar fi mai mult ca perfecta! :D
    Am si eu cartea, dar perioada asta nu prea am timp sa citesc ce imi place..

    RăspundețiȘtergere
  4. Tinuta e draguta, e chiar foarte draguta...mai ales ca acum am aflat ca e a lui Alaska, o vreau si eu :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place hainuta aceea de panza. Nu stiam ca tinuta e din cartea Alaska :">

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, chiar e drăguţa si, debobicei, nu mavatrag astfel de hainute din panza, dar aceasta imi place si mie muult :D

      Ștergere
    2. Am vazut ca se poarta si ca a aparut cam peste tot. Poate imi cumpar si eu la vara

      Ștergere
  6. Ce e cu Alaska? Sunt ultima care afla noutatile, ce-i drept. Da, da, da stiu de carte, dar n-am habar de personaje. Nu e corect. Imediat pun pe lista a doua carte a lui John Green si vad ce are cu tinuta asta:))
    Imi place si as fi incantata sa o port. Si nu pentru ca are legatura cu Alaska:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu n-am citit cartea, dar sunt curioasa sa vad cum se imbraca personajul feminin si ce legatura are cu aceasta tinuta. :)

      Ștergere
    2. Nici eu nu am citit-o, dar imi doresc mult. Imi place cum scrie John Green

      Ștergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere