Demi Lovato Dyes Her Hair - Again!

by - aprilie 24, 2014

Demi Lovato‘s locks have been almost every color imaginable. Blonde, pink, blue — you name it, she’s probably dyed her hair that shade at some point in time. So, earlier this month, the 21-year-old “Heart Attack” singer claimed she was going to give her hair a break, working it back to her more natural brunette color. “Gonna give my hair a breeaaakkk, give my hair a break, gonna give my hair a break, my hair a break… Oh yeah, yeah..” (to the tune of her “Give Your Heart a Break” single) to be more specific.

HOWEVER, that break was short-lived because in just two weeks, she changed her tint once again. You lied to us, Demi!… But it’s all good because she can rock anything she wants; it’s her hair after all, and she’s beaut NMW. Anyway, see her tress change here:

You May Also Like

12 comments

  1. Ce si-a facut? :( Ii sta bine, nu zic nu, dar de ce n-a ramas la culoarea de dinainte? Hmm, dragut, nu neg, dar o vreau ca inainte:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi place ca incearca look-uri noi ^_^ Multe o avantajeaza!
      - Diana

      Ștergere
    2. Si mie imi placea mai mult cum era inainte, blonda ca in videoclipul Let It Go sau satenul acela deschis din Give Your Heart a Break.

      Ștergere
    3. Elena ai dreptate, look-ul acela o avantaja mai mult..

      Ștergere
  2. Da, Elena. In Give Your Heart A Break mi-a placut si mie. E bine cand o vedem si altfel, dar la cat de des isi schimba culoarea parului... nu m-as mira sa o vad fara prea mult par:)) Si mi-ar parea rau pentru ca-mi place de ea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, sper sa nu faca prostia aceasta.

      Ștergere
    2. Eh, sunt vedete care se vopsesc mult mai des decat ea, am chiar cunostinte care isi schimba mai des decat ea culoarea paruluivsi inca nu au ramas fara el ..:))

      Ștergere
    3. STiu, si eu cunosc persoane asa. Nu stiu cum de mai au par:)) adica nu se arde si el la un moment dat?

      Ștergere
  3. Demi e una dintre cele mai dragute actrite. E asa simpatica. Imi place noul ei look, ii sta bine :3

    RăspundețiȘtergere
  4. E una din cantaretele mele preferate inca de cand a aparut in "Camp Rock". O ador pe fata asta si ii sta bine cu orice look pe care-l incearca! :D
    O admir pentru ca are acest curaj, chiar daca e posibil sa ramana fara par! Eu nu sunt genul care se vopseste si nu stiu daca o s-o fac vreodata. :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place de ea. Live cana asa frumos si are o voce foarte puternica.

      Ștergere