LOL (2012) - Recenzie

by - aprilie 13, 2014


Pe scurt:

"Într-o lume conectată prin YouTube, iTunes şi Facebook, Lola şi prietenii ei navighează online, în timp ce îi evită pe părinţii lor uneori aroganţi şi confuzi. Acest film este un remake dupa o producţie franceză din 2008. În film, tânăra interpretată de Miley este alungată de prietenul ei şi decide să îl urmărească pe cel mai bun prieten al său, iar in acelaşi timp mama sa divorţează, fiindu-i foarte greu să o ia de la capăt ca femeie singură; încearcă - totodată - să restabilească relaţia mamă-fiică."






Parerea mea:


Am vrut sa vad filmul asta de mult timp, dar de fiecare data am zis 'pas'. Nu stiu de ce, dar voiam sa fiu intr-o pasa buna, ca filmul sa mi se para la fel de frumos si perfect cum se vrea. L-am vazut, intr-un final, ieri, si pot sa spun ca a fost chiar un film bun. Genul de film la care te uiti cu cea mai buna prietena sau cu iubitul - de ce nu ?! O.o :)). Dar pot sa spun ca ma asteptam la altceva decat la viata perfecta, alaturi de persoanele perfecte si cu finalul perfect.


Hmm... LOL. LOL vine de la multe chestii. Cand spune cineva LOL ma gandesc la A) Lot Of Love, B) Laughing Out Loud, C) alte abrevieri (romanesti de data asta -_-); dar LOL vine de la LOLA si povestea ei.




Lola e fata populara, care nu se bucura, insa, de acest lucru, ci de faptul ca are prietenii mereu alaturi de ea. Grupul lor de prieteni e variat, avand toate tipologiile de oameni: de culoare, tocilari, usuratice, tipi perfecti, tipe populare sau prostute. Viata Lolei e perfecta. Are o mama iubitoare si cool, doi frati mai mici, un iubit - de care se desparte -, doua cele mai bune prietene si un cel mai bun prieten care arata... WOW (Kyle).



Totul e perfect mai ales cand prietenia dintre Lola si Kyle se transforma intr-o frumoasa poveste de iubire. Dar ce se intampla atunci cand o neintelegere ii face sa renunte unul la celalalt? Incep sa se departeze, realizand cata nevoie au unu de celalalt.



Lola. Tipa populara care are tot ce-si poate dori, dar cu o inima zdrobita.
Kyle. Starul rock, rebelul ce tanjeste dupa atentia Lolei.

Asa ajung cei doi intr-o excursie - cu scoala - in Franta, taramul iubirii si al promisiunilor.
Oare promisiunile lor se vor rupe vreodata? Oare va mai ramane totul la fel intre Lola si Kyle dupa ce au facut sex? Prietenii Lolei ascund secrete sau doar mama ei - care se pare ca i-a citit jurnalul? Ce se intampla cand Lola se intoarce acasa, in Chicago? Va mai fi totul la fel?
O frumoasa poveste de dragoste, conturata perfect, in viziunile unor adolescenti care isi pot permite orice, dar oare si fericirea? 


 Nota:




 Trailer:

Voi l-ati vazut? Pareri? :)

- Diana


You May Also Like

6 comments

  1. Eu l-am vazut acum ceva timp si chiar mi-a placut. De fapt, Miley a fost motivul pentru care am vazut filmul. Dupa ce am vizionat The last song, am vrut sa vad si Lol, si a fost foarte dragut. Am vazut si Lol-ul din 2008, cred? Cel in franceza si mi s-a parut la fel de dragut. Doar ca.. mai realist parca :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca din cauza lui Miley am vrut sa vad si eu filmul. Nu stiu daca am sa ma uit la cel din 2008, dar mda... daca pare mai realist, probabil am sa-i dau o sansa, ceva :))

      Ștergere
  2. Am vazut acest film acum cateva luni si chiar mi-a placut. Nu stiam ca exista si o varianta in franceza. O sa ma uit si la acel film.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmm, eu stiam, dar cred ca m-a incantat mai mult varianta asta, cu Miley :)

      Ștergere
  3. Film plin de dragoste oare e si carte? Daca da imi spui te.rog vreau sa citesc..

    RăspundețiȘtergere