DHW va recomanda trupa...

by - aprilie 28, 2014

FALL OUT BOY


You May Also Like

11 comments

  1. Oh, da, asta e o trupa care .... nu-mi place:)) Am ascultat cateva melodii, dar nu sunt chiar atat de dragute. Varul meu mi-o bagase la propriu pe gat, si asta numai pentru ca lui ii place:))
    Ce are asa special?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pop-rock-punk? Ge-ni-al *.*
      - Diana

      Ștergere
    2. Asta e un raspuns convingator:)) Ok, ii mai dau o sansa. Doar una:))

      Ștergere
    3. Poti incerca si alte melodii in afara celor de pe albumul asta. ^_^
      N-o sa regreti :3
      - Diana

      Ștergere
    4. Da, cum ar fi Dance, Dance sau This Ain't A Scene, It's An Arms Race.

      Ștergere
  2. Hm...e un fel de rock mai puțin energic, nu chiar genul meu, dar merge :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum se aud tobeleeeeee! asa da, iti pompeaza sangele in vene :) !

    RăspundețiȘtergere
  4. Melodiile trupei nu prea sunt pe gustul meu...

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am mai ascultat de ceva timp melodiile lor. Ma bucur ca ati pomenit si de ei ;)

    RăspundețiȘtergere