Stilul Zilei

by - aprilie 27, 2014


You May Also Like

6 comments

  1. Daca ar fi fost tricouasul mai lung, l-as fi luat:)) Nu ma incanta fusta, dar ma incanta materialul de sub tricoul alb. Imi place modelul floral.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am vazut ca se poarta fuste din acelea, dar mi-ar placea sa fie mai dreapta. Acea piesa inflorata pare a fi o jacheta, presupun.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu-mi prea plac fustele..si nici stilul acesta nu ma prea atrage. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Un stil dragut, dar nu pe gustul meu. Poate niste pantaloni scurti s-ar fi potrivit mai bine sau o fusta cu talie inalta...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, ai dreptate, pantalonii scurți ar merge minunat :D

      Ștergere
    2. Mie mi-ar place si cu fusta si cu pantaloni, dar fusta sa fie diferita, nu modelul acela.

      Ștergere