Top 5 Wednesday: Carti Predictibile

by - aprilie 30, 2014

Hey, am intrat in grupul Top 5 Wednesday si cum toata lumea vorbeste si povesteste despre aceste topuri, m-am gandit ca ar fi super sa-l preluam si noi, pe DHW :3
Din cate am inteles, acest top se face saptamanal, in fiecare zi de miercuri si a venit initial de pe youtube - booktuber-i - si preluat pe blogosfera etc etc :D
Okay, pentru saptamana aceasta, tema este... CARTI PREDICTIBILE.


1) 'Daca as ramane' - mi s-a parut predictibil finalul, genul happy ending, unde toata lumea e fericita (relativ) si se termina exact cum vrea cititorul sa se termine (recenzia aici).


2) 'Clanul lupoaicei' (seria 'Razboiul vrajitoarelor') - Finalul a fost aiurea... Stiam ca 'cea aleasa' de profetie era fiica toanta si nu mama fabuloasa de cand am aflat de profetie. Total predictibil pentru ca de aici incepe povestea, practic -_-


3) 'Mai las-o moale cu fantomele' - Prima mea carte fantasy (sau printre primele, ma rog) care m-a incantat foarte mult, dar prea transparenta si prea copilaroasa. Puteai ghici usor ca totul va fi frumos si va avea un happy ending.


4) 'Oksa Pollock' - Nu stiu daca ati auzit de carti sau daca le-ati vazut, dar a fost o lectura aiurea si m-am chinuit sa termin cele 3 volume. A fost infantila, asa cum mi se pare si  HP, dar trecem peste. A fost un pic predictibila in sensul ca stiai de la inceput ca or sa iasa din tablou si ca vor invinge raul etc bla bla bla, vechea poveste binele invinge raul.


5) 'Bestia' - Aici a fost alta chestie. Nu neaparat ca a fost finalul asteptat, ci ca ma asteptam sa urmeze intocmai povestea. Si asa a facut, doar cu mici mari schimbari. Nu stiu daca e bine ca o adaug in top, dar nu mai stiu ce altceva sa mai zic :))


Si cam asta a fost topul. Hmm, sper sa fi iesit bine pentru inceput ^_^ Voi ce parere aveti?

- Diana


You May Also Like

9 comments

  1. La inceput aveam o parere foarte buna de cartea "Mai las-o mai moale cu fantomele", dar cu timpul mi-am schimbat-o. Nu stiu, ai dreptate. Copilaroasa. Si nu numai. Nu are nici acel ceva care sa te atraga foarte mult. A fost printre primele mele carti, asa ca nu prea ma plang.
    Vreau neaparat cartea lui Gayle Forman pentru ca am auzit numai lucruri bune despre ea si imi place mult subiectul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi s-a parut copilaroasa si ma asteptam la un alt fasi. Asteptam sa se intample ceva mai interesant. Prima data am crezut ca exista inca un volum cand am vazut sa se termina asa;))

      Ștergere
    2. Eu am crezut ca a fost prea, prea... plictisitor? Si am crezut ca mi-am pierdut timpul. Dar oricand e bine sa incerci ceva nou.

      Ștergere
  2. Foarte dragut topul. Eu am citit doar Daca as ramane si Las-o mai moale cu fantomele. Daca as ramane mi s-a parut foarte buna. M-a impresionat conflictul si lupta interioara a Miei, care avea de facut o alegere dificila ^_^. A doua, cu fantomele, mi s-a parut o lectura usoara, de citit cand nu ai nimic de facut. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Dragut top. Oksa Pollok mi-a plăcut la început, dar nu prea m-a mai atras pe parcurs, mi s-a părut cam plictisitoare așa că nu am mai citit celelalte volume. Clanul lupoaicei mi s-a părut foarte patetică, un clișeu construit pe baza altui clișeu. A fost o carte care nu m-a atras și nici nu știu de ce am citit-o, poate ca să-mi demonstrez mie că pot. Las-o moale cu fantomele așa cum ai zis și tu, @furelise e o lectură nu foarte impresionantă, dar destul de plăcută și ușoară când nu ai nimic de făcut sau de citit. Despre restul nu mă pronunța pentru că nu le-am citit. Am auzit că după „Dacă aș rămâne” se va face un film și am vrut să o citesc, dar acum nu mai sunt atât de sigură...

    RăspundețiȘtergere
  4. Singura carte pe care am citit-o din topul tau, a fost "Mai las-o mai moale cu fantomele". Mi-ar fi placut daca aceasta ar fi avut si o continuare. Si mi-ar placea foarte mult sa citesc 'Daca as ramane'! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Vreau sa citesc Daca as ramane pentru ca apare filmul si nu imi place sa ma uit la el si dupa sa citesc cartea. Nu am auzit de seria Razboiul vrajitoarelor, deci nu prea stiu multe lucruri:)) Am citit Mai las-o moale cu fantomel Si ma asteptam sa aiba un alt sfarsit. Nu am incercat Oksa Pollock, nu prea m-a atras. La estia, am vazut doar filmul.Dupa o perioada am aflat ca exista cartea. Poate o sa o citesc in viitor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Elena, Daca as ramane cred ca va fi un film de exceptie. N-am citit nici eu cartea, dar am vazut trailerul filmului si m-am toooopiiit.

      Ștergere
    2. Si eu am vazut trailerul si mi-a placut la nebunie, abia astept filmul!

      Ștergere