Recenzie "Game of Thrones"

by - aprilie 11, 2014



Sinopsis:

"Intr-un tărâm în care verile durează decenii, iar iernile vieţi, belelele pândesc la tot pasul. Din sudul machivelic şi sălbaticele ţinuturi din est până în nordul îngheţat şi anticul zid ce protejează regatul de întuneric, două puternice familii sunt prinse într-un joc mortal de-a şoarecele şi pisica, al cărui scop e controlul absolut asupra celor Şapte Regate din Westeros. În timp ce trădările, poftele carnale, intrigile şi forţele supranaturale zguduie cele patru colţuri ale regatelor, sângeroasa luptă pentru tronul de fier va avea consecinţe neprevăzute."






Parerea mea:

Am inceput sa urmaresc serialul vara trecuta si imi aduc aminte perfect ca am vazut cele trei sezone in mai putin de doua saptamani, primul sezon aproape ca il terminasem intr-o singura zi, inainte sa incep sa ma uit la el nu credeam ca ma va captiva deloc, dar dupa primul episod eram dependenta de el, Game of Thrones este un fenomen, nu are asemanare. E putin greu de "digerat" la inceput, actiunea este complexa, fiecare familie are o istorie si un conflict de sustinut si bineinteles un sigiliu.
Captivanta poveste are loc intr-un taram fantastic, locuit de barbati si femei cu ambiti periculose. In cele Şapte Regate din Westeros, cel ce stapaneste tronul de fier are puteri nebanuite si asa serialul se contureaza pe baza a catorva familii ce vor puterea cu orice pret.
La inceputul serialului  Regele Robert Baratheon, căsătorit cu Cersei Lannister din corupta şi bogata familie a Lannisterilor, îi cere Lordului Eddard "Ned" Stark să vină în sud şi să-l ajute să-şi conducă regatul după dubioasa moarte a omului său de încredere. Între timp, tronul e ameninţat din Est, de prinţesa adolescentă Daenerys şi fratele ei Viserys, ambii în exil după ce familia lor, aflată la conducerea regatului vreme de mulţi ani, a fost masacrată. Şi există zvonuri cum că s-ar petrece lucruri ciudate la marginea regatului, la nord de zid, unde Jon Snow, bastardul lui Ned, face parte din frăţia Paznicilor Nopţii, care a jurat să păzească Regatul.
Regi şi regine, cavaleri şi renegaţi, mincinoşi, lorzi şi oameni cinstiţi vor juca "Urzeala tronurilor" şi vor lupta pentru putere pentru că aici fie câştigi, fie mori.
M-a fascinat intr-un totul, de la personaje care sunt alese foarte bine si toate scenele mai mult sau mai putin violente de sex pana la toate locurile in care s-a filmat (Croația, Irlanda de Nord, Islanda, Maroc, Malta) si multe dintre replicile personajelor pe care le mai stiu si acum.
"-Tu nu lupti cu onoare!"
"-Nu. El lupta! (Pentru cei care mai au de vizionat, "el" tocmai murise)
                            sau
"-El este Azor Ahai, cel ales nascut din sare si fum!"
"-Nascut din sare si fum... Ca o sunca?"
La sfarsitul sezonului trei am ramas stuperfiata mai ales ca era trecut de ora doua noaptea cand eu plangeam cot la cot cu personajele ramase in viata dupa macelul de la Nunta Rosie din Riverlands, la inceputul
sezonului patru Lannisterii tin cu dintii de Tronul de fier, incurajati ca multi din reprezentantii familiei Stark sunt morti.
Dar oare pot trece peste propriile orgolii și peste amenințările noi, aflate în curs de desfășurare în sud, nord și est? Vom afla pe parcursul sezonului care deja ma tine in tensiune
Va recomand serialul din toata inima
-CREEAZA DEPENDENTA-



Nota:
Trailer:
Sezon 1
Sezon 2
Sezon 3 
Sezon 4 

Poster:


-Laura

You May Also Like

1 comments

  1. Şi mie mi s-a întâmplat la fel! Lumea îmi tot recomanda serialul şi am zis să mă uit. Am crezut că o să mor de plictiseală, dar după primul episod am devenit dependentă :))) Am văzut primele trei sezoane şi sezonul patru până la episodul şapte în două zile, în care nu am dormit deloc :)))

    RăspundețiȘtergere