Nou la Editura TREI!

by - aprilie 24, 2014


"Ofiţerul în retragere Jack Reacher se întoarce la baza militară pe care a condus-o în urmă cu 16 ani ca s-o cunoască pe Susan Turner, actualul comandant. Acolo află că femeia tocmai a fost acuzată de corupţie şi că el însuşi ar putea fi judecat pentru un abuz în serviciu de care nu-şi aminteşte şi pentru o presupusă paternitate.
Îmbinând o intrigă complicată şi o cursă palpitantă pentru justiţie şi aflarea adevărului, Lee Child îl pune la încercare pe Reacher — şi îl face să se întrebe cine este, ce a făcut şi cum va arăta viaţa sa în viitor."


"Într-o Franţă traumatizată de război, care-şi numără cei un milion şi jumătate de morţi, doi supravieţuitori ai conflagraţiei pun la cale o escrocherie la nivel naţional de un cinism absolut.
Primul Război Mondial s-a încheiat — Albert şi Édouard, doi soldaţi ale căror vieţi au fost definitiv distruse, îşi dau repede seama că ţara nu mai are nevoie de ei.
Franţa îşi glorifică morţii, pe când supravieţuitorii, eroii anonimi sunt daţi uitării.
Albert, funcţionar timid, şi Édouard, artist extravagant, vor riposta în felul lor inedit la ignoranţa şi dispreţul unei societăţi aflate în degringoladă.
La revedere acolo sus este o frescă necruţătoare, uimitoare prin construcţia şi puterea sa evocatoare.
În atmosfera crepusculară a unui viitor care întârzie să se arate, populată de paiaţe amărâte şi de laşi ajunşi eroi peste noapte, Pierre Lemaitre descrie imensa tragedie a acestei generaţii pierdute cu un talent şi o măiestrie impresionante."

"Am început să scriu în şcoala primară. Dar nu pentru că aş fi făcut o pasiune arzătoare pentru a-mi pune gândurile pe hârtie. Nici vorbă. Am fost OBLIGAT de mama; voia, conform planului ei malefic, să-mi distrugă orice şansă de a mă bucura de o vară plină de distracţie. După câţiva ani de exerciţiu a început să-mi placă de-adevăratelea să scriu şi sper că veţi avea ocazia să-mi citiţi cărţile. Dacă vreţi să aflaţi despre EXTRAORDINARITATE, mă găsiţi pe JustJake.com sau pe Twitter @jakemarcionette.

Jake
Creatorul cartonaşelor!
Supranumit: Extraordinarul
Grad de popularitate:
Între 10 (FloriDA) şi 3 (MAryland)
Calităţi: Împărtăşirea măreţiei sale
INFO: Unul dintre cele mai frumoase exemplare de băiat!
Succes?: Dacă va trece de clasa a şasea"


You May Also Like

7 comments

  1. Am vazut primele doua carti pe saitul editurii. Nu stiu daca ultima carte este genul meu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Oh, da, ultima carte suna prea bine:)) As cumpara-o. Suna mult prea bine, mai ales dupa precizarea mamei lui malefice:)) Nu prea citesc eu carti care sa introduca copii de clasa a 6-a, dar i-as da o sansa. Ce se poate intampla?:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Primele doua carti suna asa melancolic si titlul lor ma atrage intr-un fel ciudat. Ultima e o carte gen Editura Arthur, am citit o tona de carti din acest fel si pot spune ca imi plac destul de mult. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. De multa vreme, imi doresc sa citesc carti de genul "Spuneţi-mi Jake". Cred ca sunt foarte amuzante, iar o asemenea carte este binevenita atunci cand vrei sa iti schimbi starea de spirit intr-una mai vesela. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Editura Arthur are multe carti de acest gen si am citit si eu cateva si sunt chiar foarte simpatice.

      Ștergere
    2. Editura Arthur are multe carti de genul si am citit si eu cateva. Sunt chiar foarte simpatice...:3

      Ștergere
  5. Imi place ca cei de la editura Trei Trei au inceput sa publice carti interesante cum ar fi " Sub aceeasi stea" sau " Jurnalul unui adolescent timid"

    RăspundețiȘtergere