What Do You Think About...

by - aprilie 25, 2014



You May Also Like

12 comments

  1. Imi place ca in ultima poza si-a gonit biatul ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ador momentul cand fica cea mica si-a gasit cariera :))))) o doamne si privirea mamei =)))
      -Laura

      Ștergere
    2. da=)) pe aceea nu am vazut-o

      Ștergere
  2. Mama are in toate pozele fusta verde :)) Daca totusi stai sa o studiezi putin, e o chestie interesanta cum fiecare isi vede de viata lui si cum trece timpul :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da la asta ma gandeam si eu :o si zambetul tatei care dispare incet incet, Wow e chiar realitatea :))))
      -Laura

      Ștergere
  3. Doamne, ce-mi mai placeau astea. Au fost criminale pentru mine, jur:)) Le adoram. Episoadele, desigur. Astea numesc eu desene potrivite pentru Disney:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Recunosc nu cred ca am vazut prea multe episoade dar familia asta e geniala :))
      -Laura

      Ștergere
    2. Mai mult DECAT geniala. Fenomenala:)) Fabuloasa. Mi-a placut enorm si am ras si am ras si am tot ras cu ei:))

      Ștergere
    3. Daniela Ella ai dreptate, am crescut odata cu desenele astea, nu ratam niciun episod, au fost printre preferatele mele si familia asta chiar e geniala :)

      Ștergere
    4. Spre rusinea mea, eu nu prea m-am uitat la ele :">

      Ștergere
  4. Mi-a placut vocatia fiicei mai mici :)) si fata parintilor cand au descoperit-o.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce-mi mai placeau desenele astea cand eram mica, nu ca acum m-as fi lasat de ele. :))) E fenomenala familia asta! ;))))

    RăspundețiȘtergere